کافه های معروف چیانگ مای

به گزارش سبزوار امروز، اگر در سفر به چیانگ مای هوس خوردن یک فنجان قهوه گرم کردید از این کافه ها میتوانید بهترین نوشیدنی های شهر را سفارش دهید.

کافه های معروف چیانگ مای

کافی شاپ میکسولوژی چیانگ مای برگر (Mixology Chiangmai Burger)

آیا تا به حال نوشیدنی کافیر لایم کایپی (Kaffir lime caipi) را امتحان کرده‌اید؟ همانطور که از نام آن نیز پیداست، این نوشیدنی از ترکیب لیمو و برگ نعنا تهیه می‌شود که طعم بسیار دلپذیر و گوارایی را به همراه خواهد داشت. در ترکیب این نوشیدنی‌ها اغلب میوه‌های تایلندی از جمله میوه گل ساعتی (passion fruit) و سیب چوبی (wood apple) استفاده می‌شود. یکی دیگر از نوشیدنی‌های خاص این رستوران برای پذیرایی گردشگران تور چیانگ مای، یک ترکیب فوق العاده از آناناس، لیمو، عسل و نیز سفیده تخم مرغ هم زده‌ای است که بر روی آن قرار داده می‌شود. این کافه در خیابان آراک 6/61 (61/6 Arak Road) واقع است.

کافه از سال 1987 دیگر بر روی ماه فرود نیامدیم (We Didn’t Land on the Moon Since 1987)

گرچه نوشیدنی‌هایی که در این کافه ارائه می‌شود، بسیار ارزان قیمت است، اما به دلیل استفاده از میوه‌ها و سبزی‌های تازه‌ای که از بازارهای محلی تهیه می‌شود، طعم این نوشیدنی‌ها بسیار گوارا و لذت‌بخش خواهد بود. برگزاری نمایشگاه‌های هنری کوچک، مراسم‌های قرعه‌کشی و پخش فیلم‌ها در طول هفته جمعیت زیادی را به این منطقه جذب می‌کند. این در حالی است که جمعه‌ها و شنبه‌ها ازدحام بیشتری از جمعیت در این منطقه مشاهده می‌شود. کافه در سیریمانگ‌کالاجارن سوی 3 (Sirimangkalajarn Soi 3) واقع است.

کافه آکا آما (Akha Ama) چیانگ مای

این کافه قهوه‌های خود را صرفاً از دانه‌های قهوه‌ای که قبیله آکا در زمین‌های خود کشت می‌کنند، تهیه می‌کند. این نوع قهوه نه تنها منبع درآمد قابل توجهی برای این قبایل محسوب می‌شود، بلکه مورد تأیید انجمن تخصصی قهوه اروپا نیز قرار گرفته است. کافه در هاسادیزوی 9.1، سوی 3 (1/9 Soi 3 Hussadhisewee) واقع است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 322

به "کافه های معروف چیانگ مای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه های معروف چیانگ مای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید