میراث فرهنگی سمنان از راه اندازی زیر ساخت های گردشگری حمایت می نماید

به گزارش سبزوار امروز، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان در بازدید از مراحل ساخت هتل برلیان مهدیشهر، گفت: راه اندازی هتل و اقامتگاه، زمینه ساز جذب گردشگران به استان است.

میراث فرهنگی سمنان از راه اندازی زیر ساخت های گردشگری حمایت می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، محمد جهانشاهی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز پنجشنبه 28 تیر اضافه کرد: ایجاد زیرساخت و راه اندازی هتل ها و اقامتگاه های مناسب و با کیفیت در سطح استان زمینه ساز جذب گردشگر است.

او گفت: این اداره کل از تسهیل راه اندازی و فراهم کردن زیر ساخت های گردشگری هتل ها و تاسیسات گردشگری استان حمایت می نماید.

منصور یوسفیان مدیر پروژه هتل بریان نیز در این باره گفت: کار ساخت این هتل از ابتدای سال جاری شروع گردیده است و تا خاتمه سال 99 به خاتمه می رسد.

او اضافه کرد: این هتل، سه ستاره و دارای 50 اتاق است و در زمینی به مساحت 11 هزار و 600 متر مربع در حال احداث است.

او حجم سرمایه گذاری در این پروژه را حدود430 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با راه اندازی این هتل زمینه اشتغال 108 نفر فراهم می گردد.

او اضافه کرد: ساخت این هتل که در منطقه دربند مهدیشهر در حال احداث است، تا کنون 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان قرار گرفته است و به علت وضعیت اقلیمی و حضور در ارتفاعات شمالی استان سمنان دارای آب هوای خوب و مستعد برای جذب گردشگر است.

شهرستان مهدیشهر دارای سه هتل فعال است و یک هتل در این شهرستان در هفته دولت افتتاح می گردد. موافقت اصولی راه اندازی سه هتل جدید در مهدیشهر نیز صادر گردیده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 76

به "میراث فرهنگی سمنان از راه اندازی زیر ساخت های گردشگری حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میراث فرهنگی سمنان از راه اندازی زیر ساخت های گردشگری حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید