آشنایی با بهترین رستوران های شانگهای

به گزارش سبزوار امروز، شانگهای، کلانشهر پرجمعیت و مدرن چین تلفیقی جذاب از سنت و مدرنیته است و تاثیر فرهنگ های مختلف را در آن می توان مشاهده کرد. همان طور که می دانید غذا و شکم گردی بخشی جذاب از تجربه سفر محسوب می گردد و پیشنهاد می کنیم به هرکجا که سفر کردید از امتحان کردن غذاهای محلی و سنتی آن کشور و شهر غافل نشوید. بنابراین در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران های شانگهای را به شما معرفی کنیم که انواع غذاهای خوشمزه و سنتی چینی و بین المللی را به مشتریان ارائه می نمایند. اگر با استفاده از تور شانگهای یا به صورت شخصی قصد سفر به چین و شهر شانگهای را دارید می توانید برای غذا خوردن به این رستوران ها بروید. در ادامه با تور چین همراه باشید.

آشنایی با بهترین رستوران های شانگهای

رستوران اولترا ویولت | Ultraviolet

یکی از بهترین رستوران های شانگهای اولترا ویولت است که با محیط شیک و مدرنی که دارد تجربه ای بی نظیر از غذا خوردن را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این رستوران توسط سرآشپز فرانسوی و مشهور به نام پول پیره و در ماه می 2012 راه اندازی شده است و از آن موقع تاکنون به یکی از موفق ترین و بهترین رستوران های شانگهای تبدیل شده است. تجربه منحصر به فرد غذا خوردن در این رستوران از همان بدو ورود آغاز می گردد و با سالنی بدون پنجره روبرو می شوید که میز دراز 10 نفره ای در وسط آن قرار گرفته است. شما در این جشن طعم و مزه و بو شرکت می کنید و برایتان کمی از غذاهای مختلف سرو می نمایند. این فضای جالب با صدای موزیک و همین طور تصاویری که روی دیوارها می افتد جالب تر هم می گردد. اما اوج این نمایش مسلما کیفیت خود غذاست. منوی این رستوران شامل 20 نوع غذاست که با استفاده از آشپزی مولکولی (استفاده از علم فیزیک و شیمی در آشپزی) تهیه می شوند.

  • آدرس: Ultraviolet by Paul Pairet, Secret Location, Shanghai

رستوران بهشت گمشده | Lost Heaven

رستوران لاست هِون یا بهشت گمشده یکی دیگر از بهترین رستوران های شانگهای است که در محله فرانسوی ها قرار گرفته است. این رستوران در زمینه آشپزی و غذاهای منطقه یو نان (Yunnan) تخصص دارد که شاید به اندازه سایر غذاهای چینی شناخته شده نباشد. دکوراسیون و محیط رستوران که تحت تاثیر فرهنگ منطقه یو نان است فضایی جالب برای غذا خوردن به وجود می آورد. جالب است بدانید که در آشپزی این منطقه از پنیر و گل های مختلف استفاده می گردد، موردی که در آشپزی معمول چین بسیار نادر است. رستوران بهشت گمشده از زمان تاسیسش در سال 2006 تاکنون محبوبیت زیادی کسب نموده و به یکی از بهترین رستوران های شانگهای تبدیل شده است. شعبه های دیگر این رستوران به ترتیب در سال 2009 در باند و در سال 2012 در پکن راه اندازی شده است.

  • آدرس: Lost Heaven, 38 Gaoyou Rd (south of West Fuxing Rd), Shanghai 200031

رستوران تیبل نامبر 1 | Table No. 1

رستوران تیبل نامبر وان در بوتیک هتل واترهاوس قرار گرفته و طیف متنوعی از غذاهای اروپایی و مدرن را در محیطی صمیمی و دلنشین به مشتریان ارائه می نماید. این رستوران اولین رستورانی است که به تنهایی توسط سرآشپز مشهور جیسن آترتون مدیریت می گردد و سابقه کار با مارکو پیر و گوردون رمزی را هم دارد. منوی رستوران تیبل وان بسیار ساده است و با استفاده از طعم ها و مزه های طبیعی، غذاهایی خوشمزه و خوش طعم ارائه می نماید.

  • آدرس: Table No.1, The Waterhouse at South Bund, Maojiayuan Road No. 1-3, Shanghai 200011

آقا و خانم باند | Mr & Mrs Bund

یکی از بهترین رستوران های شانگهای رستورانی به نام آقا و خانم باند است که با خلاقیت های سرآشپز پول پیره اداره می گردد. این رستوران تاکنون جوایز مختلفی کسب نموده است و مثلا در سال 2013 در لیست 50 رستوران برتر جهان قرار گرفته است. حجم غذاهای این رستوران بسیار زیاد است و برای دو سه نفر مناسب است. غذاهای مشهور فرانسوی مثل فوا گراس را می توانید در این رستوران امتحان کنید.

  • آدرس: Mr & Mrs Bund - Modern Eatery by Paul Pairet, 6 Bund on the 18th floor, Dong Yi Road 18 (near Nanjing Road), Shanghai 200002

رستوران وامپائو کلاب | Whampao Club

رستوران وامپائو کلاب با ترکیب غذاهای سنتی چین و شیوه های مدرن منویی هیجان انگیز را به مشتریان ارائه می نماید. غذاهای شانگهای و کانتونی خوشمزه با تزیین و سروی مدرن و خلاقانه ارائه می شوند و تجربه ای منحصر به فرد در اختیار مشتریان قرار می دهد. محیط و دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار شیک و لاکچری است و سبک آرت دکو یادآور شانگهای دهه 1930 است. در این رستوران فردی متخصص در زمینه چای هم حضور دارد که به مشتریان یاری می نماید از طیف بیشمار چای های موجود انتخاب نمایند.

  • آدرس: Whampoa Club, 5F, 3 Zhong Shan Dong Yi Road, Shanghai, 200002

رستوران زیندالو | Xindalu

در شهری که مملو از رستوران های چینی است، رستوران زیندالو به خاطر محیط شیک و کیفیت بالای غذاهایش شهرت پیدا نموده و به یکی از بهترین رستوران های شانگهای تبدیل شده است. منوی این رستوران بر غذاهای شانگهای، سوزو و هوآنگ زو تمرکز دارد و خوشمزه ترین غذاهای سنتی این مناطق را در محیطی گرم و صمیمی به مشتریان ارائه می نماید. از جمله محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به اردک پکنی، جوجه بگار و انواع کباب اشاره نمود. آشپزخانه اپن و تماشای آشپزی و آماده شدن غذا حس فوق العاده و صمیمانه ای به شما خواهد داد. رستوران زیندالو در هتل حیات و در منطقه باند قرار گرفته و چشم انداز بی نظیری به محله باند و پودونگ دارد. پیشنهاد می کنیم برای غذا خوردن به تراس فضای باز رستوران در طبقه 33 بروید و در حالی که غذایتان را نوش جان می کنید از چشم انداز شانگهای در شب لذت ببرید.

  • آدرس: Xindalu at Hyatt on the Bund (lobby level), 199 Huang Pu Road, Shanghai, 200080, China

رستوران بارباروسا | Barbarossa

یکی از مشهورترین و بهترین رستوران های شانگهای رستورانی خاص و لاکچری به نام بارباروساست. این رستوران در کنار دریاچه و در وسط پارک مردم قرار گرفته و محیطی بسیار آرامش بخش و دلنشین و به دور از هیاهوی شانگهای در اختیار شما قرار می دهد. این رستوران در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه قرار گرفته و انواع غذاها و آشپزی عربی را در محیط جنوب شرق آسیایی و مدیترانه ای ارائه می نماید. رستوران بارباروسا تراسی فضای باز هم دارد که چشم انداز فوق العاده ای به دریاچه و پارک دارد و پیشنهاد می کنیم آن قسمت را برای غذا خوردن انتخاب کنید. اجرای زنده موسیقی، سرو انواع قلیان و نوشیدنی های خوش طعم و گوارا باعث جذاب تر شدن محیط این رستوران می شوند.

  • آدرس: Barbarossa, Inside Peoples Park, 231 Nanjing Xi Lu, near Huangpi Nan Lu, Shanghai, China

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 351

به "آشنایی با بهترین رستوران های شانگهای" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با بهترین رستوران های شانگهای" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با بهترین رستوران های شانگهای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید