مدیریت موزه مطبوعات کرمان به خانه مطبوعات استان واگذار می گردد

به گزارش سبزوار امروز، مدیر روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان از معین تکلیف موزه مطبوعات کرمان در آینده نزدیک اطلاع داد و گفت: به زودی مدیریت این موزه به خانه مطبوعات استان کرمان واگذار می گردد.

مدیریت موزه مطبوعات کرمان به خانه مطبوعات استان واگذار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، محمدمهدی افضلی مدیر روابط عمومی این اداره کل امروز دوشنبه 26 شهریور 97 با اشاره به اینکه مسائل موزه مطبوعات ریشه در سالهای گذشته دارد، اضافه کرد: مدیریت جدید اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان کوشش دارد تا در کمترین زمان ممکن موزه مطبوعات معین تکلیف و مدیریت آن به خانه مطبوعات واگذار گردد.

او با اشاره به اینکه فعالیت مجدد موزه مطبوعات استان کرمان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان قرار گرفته است، توضیح داد: در سال های گذشته به دلایلی بخشی از اسناد و اشیای موجود در موزه توسط موسس موزه باز پس گرفته گردیده و بخشی دیگر هنوز باقی مانده است.

افضلی با بیان اینکه تمام اشیای موجود در موزه مطبوعات صورتجلسه و به خانه مطبوعات استان کرمان تحویل داده می گردد، توضیح داد: بزودی با حضور نمایندگان ادارات کل میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان کرمان این کار انجام و اقدامات لازم برای بازگشایی مجدد آن صورت خواهد گرفت.

او با عذرخواهی از اهالی فرهنگ و رسانه استان کرمان به سبب تعطیلی چندین ساله موزه مطبوعات تاکید نمود: در آینده نزدیک همه کاستی های گذشته، جبران خواهد شد.

افضلی با قدردانی از پیگیرهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و خانه مطبوعات کرمان برای معین تکلیف موزه مطبوعات، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه نهادهای مرتبط شاهد بازگشایی این موزه در آینده نه چندان دور باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 176

به "مدیریت موزه مطبوعات کرمان به خانه مطبوعات استان واگذار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت موزه مطبوعات کرمان به خانه مطبوعات استان واگذار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید