لاریجانی در دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال: شامل حال قانون منع به کار گیری بازنشستگان می شوید، فوتبالی ها یکشنبه هم به مجلس می روند

به گزارش سبزوار امروز، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت که این فدراسیون شامل حال قانون منع به کار گیری بازنشستگان می گردد.

لاریجانی در دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال: شامل حال قانون منع به کار گیری بازنشستگان می شوید، فوتبالی ها یکشنبه هم به مجلس می روند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی تاج، علی کفاشیان، محمود اسلامیان، احمدرضا براتی رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال و برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون صبح امروز (سه شنبه) به مجلس شورای اسلامی رفتند و در خصوص بحث منع به کارگیری بازنشسته ها جلسه ای با علی لاریجانی، رئیس مجلس و علی مطهری نایب رئیس مجلس برگزار کردند.

مسئولان فدراسیون فوتبال در این جلسه اعلام نمودند که طبق اساسنامه فدراسیون، دولتی نیستند اما علی لاریجانی اعلام نمود فدراسیون فوتبال نیز شامل حال قانون منع به کارگیری بازنشستگان است.

بدین ترتیب رئیس مجلس به صورت رسمی اعلام نمود که مدیران بازنشسته فدراسیون فوتبال نیز باید در مهلت معین شده از فدراسیون بروند چرا که قانون شامل حال آنها نیز می گردد. با این وجود و پس از توضیحات مسئولان فدراسیون، علی لاریجانی به آنها اعلام نمود که جلسه ای دیگر این بار با رئیس اداره قوانین مجلس برگزار نمایند. قرار است این جلسه یکشنبه آینده برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 267

به "لاریجانی در دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال: شامل حال قانون منع به کار گیری بازنشستگان می شوید، فوتبالی ها یکشنبه هم به مجلس می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاریجانی در دیدار با مسئولان فدراسیون فوتبال: شامل حال قانون منع به کار گیری بازنشستگان می شوید، فوتبالی ها یکشنبه هم به مجلس می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید