فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: می خواهیم تا جای ممکن در جام اتحادیه پیش برویم

به گزارش سبزوار امروز، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا اشاره نمود او و شاگردانش چشم به تکرار قهرمانی در رقابت های جام اتحادیه دارند.

فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: می خواهیم تا جای ممکن در جام اتحادیه پیش برویم

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در پی برتری 3 بر صفر شب گذشته (سه شنبه) شاگردانش مقابل آکسفورد یونایتد دسته دومی در دور سوم جام اتحادیه انگلیس گفت: خیلی از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. این بازی چیزهای زیادی به من نشان داد. عملکرد منچسترسیتی واقعاً خوب بود. ما ضربات پایانی زیادی را به هدر دادیم، اما فرایند کلی تیم خوب بود و مثل همیشه درصد مالکیت بالایی از توپ و میدان را در اختیار داشتیم. به بازیکنانم بابت صعود به دور بعد این مسابقات تبریک می گویم. ما قهرمان هستیم و می خواهیم تا جای ممکن در جام اتحادیه پیش برویم.

وی اضافه کرد: خیلی از چیزهایی که می خواستم را در این بازی دیدم. بازیکنانی که در زمین حضور داشتند به دلیل اعتمادی بود که به آنها داشتیم. می دانم که آنها بچه های خوبی هستند و این را در تمرینات تیم می بینم. واقعاً از بازیکنام راضی هستم. فصل گذشته ما فاتح جام اتحادیه شدیم، اما این فصل بازی اول مان را با نتیجه 2 بر یک بردیم و سپس در دور دوم در ضربات پنالتی به برتری دست یافتیم. تمامی بازی ها سخت هستند، اما ما در این دیدار از تمامی جنبه ها مستحکم بودیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 190

به "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: می خواهیم تا جای ممکن در جام اتحادیه پیش برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، پپ گواردیولا: می خواهیم تا جای ممکن در جام اتحادیه پیش برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید