راهنمای سفر به تور بانکوک

به گزارش سبزوار امروز، شهر بانکوک یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است. بانکوک با جاذبه‌های فراوانی که دارد در پرگردشگرترین شهرهای جهان قرار گرفته است. تور تایلند فرصتی مناسب برای تجربه لحظاتی خوش و شاد است.

راهنمای سفر به تور بانکوک

بانکوک، شهری است که در هر تجربه سفر، چهره ای متفاوت از آن دیده می شود. تماشای شگفت انگیزترین بناهای مذهبی به همراه غذاهای تهیه شده توسط فروشنده های دورگرد خیابانی و یا سپری کردن یک روز با قدم زدن و گردش در بازارها و مراکز خرید محلی می تواند برای هر گردشگری هیجان انگیز باشد. این شهر جهانی دارای مجموعه هتل های زنجیره ای لوکس و هتل آپارتمان های مقرون به صرفه به تعداد فراوان برای گردشگران تور تایلند مختلف با قدرت اقتصادی متفاوت است.
پیشنهاد می شود تا با پوشیدن یک جفت کفش راحت در هنگام غروب به گردش در خیابان های شهر بپردازید. از غذاهای خیابانی آن لذت برده و از برکه ها و نهرهای آب شهر که تعداد آنها نیز فراوان است، استفاده نمایید. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم طعم غذاهای خیابانی را بچشید
اگر خواهان اقامت در مرکز شهر هستید تا به همه جا دسترسی داشته باشید، پیشنهاد می شود تا هتل سو سافیتل (SO Sofitel) بانکوک را برای خود رزرو نمایید.
برای لذت بردن از یک شام لذیذ و نوشیدنی خوب به شما تجربه کافه (Banyan Tree’s Vertigo & Moon ) پیشنهاد می گردد. از طریق پروازهای مستقیم رفت و برگشتی خط هوایی هنگ کنگ، به بانکوک می‌رسید.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 326

به "راهنمای سفر به تور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به تور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید