روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه منتشر شد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران ، کتاب روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه به تازگی توسط نشر لوگوس وارد بازار کتاب شد.

روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه منتشر شد

این کتاب نوشته تونی هارکاپ، روزنامه نگار باتجربه و استاد دانشگاه شفیلد است و مهدی منتظرقائم استاد ارتباطات دانشگاه تهران و جعفر محمدی پژوهشگر آزاد حوزه رسانه آن را به فارسی برگردانده اند.

مترجمان کتاب معتقدند: آنالیز مطبوعات در ایران نشان می دهد شکاف عمیقی بین آن چه که کارکرد یک نشریه -به لحاظ نظری- نامیده می گردد با آن چه که در واقعیت امر مشاهده می گردد، وجود دارد. این شکاف منبعث از عوامل متعدد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی است که پرداختن به همه شئون آن ها در این مقال نمی گنجد. به عنوان یک مدرس دانشگاه که در محافل و جلسات علمی و اداری متعددی حضور داشته ام، کمابیش از تحلیل های اجرا شده در این حوزه آگاه هستم. اغلب این تحلیل ها با فروکاستن موضوع آسیب شناسی مطالعه مطبوعات یا اقبال ضعیف به مطبوعات، به مسائل فردی و روانشناختی در حوزه مخاطب، علت را در گزاره های کلی از قبیل پائین بودن سطح سواد یا نهایتا پائین بودن فرهنگ مطالعه جستجو می نمایند که حاصل این امر غفلت از ساختار رسانه و مناسبات حاکم بر عرصه رسانه ای جامعه است.

روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه متشکل از 11 فصل است که نشر لوگوس آن را در قطع رقعی با جلد شومیز و در 215 صفحه به قیمت 34000 تومان به بازار نشر عرضه نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 349

به "روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه منتشر شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه منتشر شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه نگاری دیگرگونه، صداهای دیگرگونه منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید