با نحوه خرید در پاتایا آشنا شوید

به گزارش سبزوار امروز، شهر ساحلی پاتایا علاوه بر سواحل آفتابی و تفریحات آبی متنوع، جاذبه‌ای به نام خرید دارد. در این مقاله شما را با بهترین مکان‌ها برای خرید در تور پاتایا آشنا خواهیم کرد.

با نحوه خرید در پاتایا آشنا شوید

بهترین مرکز خرید پاتایا سنترال فستیوال است که با داشتن چندین طبقه فروشگاه و سالن بولینگ و سینما یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در آسیا است. اگر برای خرید به مرکز رویال گاردن پلازا رفتید بهتر است سری هم به طبقه سوم آن بزنید و موزهی ریپلی را ببینید. دیدنی های موزه به اندازه اسمش جالب است:سینمای چهاربعدی و هزار توی معجزه با جلوه های ویژه ای از نور و رنگ و صدا در شانزده اتاق تو در تو با این که چند ساعتی وقت می گیرد ولی حتما به امتحانش می ارزد. مرکز خرید دیگری که خیلی از اینجا دور نیست مایک شاپینگ مال است که رستوران های خوبی هم دارد بهتر است نگران ذائقه ی متفاوت و پیدا کردن غذای خوب در تور پاتایا نباشید چون به قدری تنوع رستوران ها زیاد است که باید مواظب پرخوری و زیاده روی در این شهر باشید. اگر در یکی از رستوران های محلی در تور پاتایا خواستید غذای دریایی میل کنید بهتر است از آن ها بخواهید غذا را جلوی شما درست کنند، با این کار هم طرز پخت غذا زیاد می‌باشد.

میگوهای سرخ شده و چیپس ها و کمپوت های میوه هم از خوردنی‌هایی می‌باشند که در دکه‌های کوچک در بازارهای کوچک معمولی می‌فروشند. هرجا که بوی ادویه با روغن های مخصوص ماساژ بیاید، می شود یکی از این بازارها را پیدا نمود. وسائل تزئینی که با چوب و بامبو ساخته شده یادگاری های خوبی می‌باشند.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 306

به "با نحوه خرید در پاتایا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نحوه خرید در پاتایا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید