آشنایی با جزیره کو فی فی

به گزارش سبزوار امروز، جزیره کو فی فی یکی از زیباترین جزایر تور تایلند برای بازدید از جاذبه‌هایی متنوع است به جهت داشتن سواحلی زیبا و شگفت انگیز، ساختار صخره ای منحصر به فرد و آب های فیروزه ای مشهور شده است.

آشنایی با جزیره کو فی فی

این منطقه جزو مناطق خلوت و کمتر شناخته شده تایلند محسوب شده و گردشگران تور تایلند به ندرت به این ساحل سفر می کنند. به جهت وجود صخره های خطرناک در ساحل های این جزیره، پیشنهاد می شود تا غواصی در آب های ساحل صخره ای را در برنامه های تفریحی خود قرار ندهید. در صورتی که به این جزیره سفر کردید، می توانید مطمئن باشید که غذاها و شب زنده داری های بسیار جذابی در انتظارتان است و این جزیره به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، به عنوان بهترین جزیره تایلند مطرح شده و امکانات تفریحی و سرگرمی فراوانی دارد.
در صورت سفر به جزیره کو فی فی پیشنهاد می کنیم تا حتما یک برنامه سفر یک روزه به جزیره بامبو را داشته باشید تا در این محل، احساس ناب حضور در یک منطقه استوایی و آرامش بی نظیر آن را در تور تایلند تجربه کنید.
اقامت گاه زاوالا (Zavala Resort) در جزیره کو فی فی، یک اقامتگاه ساحلی روستایی مناسب و تمیز به شمار می رود که در سفر به این منطقه می توانید در آن اقامت کنید.
بدون در نظر گرفتن غذای اصلی، باغ منگو (Mango Garden) دسرهای بین المللی فوق العاده ای را ارائه می دهد.
خط هوایی ایر ایشیا (Air Asia) دارای پروازهای روزانه رفت و برگشت  به کرابی (Krabi) است. برای سفرهای نزدیک قابق در اختیار مسافران قرار خواهد داد.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 324

به "آشنایی با جزیره کو فی فی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزیره کو فی فی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید