آشنایی با جزیره پوکت

به گزارش سبزوار امروز، پوکت یکی از زیباترین جاذبه‌های تور تایلند می‌باشد که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداخته‌ایم. در جزیره پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بازدید آن بروید.

آشنایی با جزیره پوکت

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و بهشت عاشقان ساحل و غواصان حرفه‌ای است که مشتاقانه خود را به ماسه‌های سفید و آب‌های شیشه‌ای دریای آندامان می‌سپارند. خوشی‌های این شهر بیشتر در ساحل اتفاق می‌افتند؛ ساحل پاتونگ، هیاهو و جنب‌و‌جوش بیشتری دارد و ساحل کارون، آرام‌تر و پر از دیدنی‌های طبیعی بکر است. غواصی زیر آب‌های شفاف، گل سرسبد تفریحات دریایی است و گشت زدن در دریا با قایق‌های چوبی پارویی هم لذتی فراموش‌نشدنی‌ست. از ساحل و دریا که سیر شدید، به معبد زیبای چالونگ، آکواریوم پوکت و باغ وحش پوکت هم سر بزنید. یکی از دیدنی‌های پرطرفدار پوکت را می‌توانید در نزدیکی ساحل پاتونگ ببینید؛ پوکت فانتاسی با برنامه‌های شبانه‌ی آتش‌بازی، نمایش فرهنگ و سنت تایلندی، نمایش و رقص فیل‌ها و بازار صنایع‌دستی تماشایی آن می‌تواند به‌تنهایی برای شما شبی باشکوه بسازد. توک‌توک‌های تایلند هم دیگر تبدیل به یکی از جاذبه‌هایش تبدیل شده‌ است. موتورسیکلت‌هایی با سه چرخ و کابین خیلی کوچک که بسته به حال و هوای راننده‌ آن با رنگ و آویزهای گل و مهره تزئین خواهد کرد.

کم پیش می‌آید توریستی به آن طرف‌ها برود و توک‌توک‌سواری را تجربه نکند. اگر بین این همه سرگرمی، هوس خرید در تور پوکت بگردید، در مرکز خرید جانگ‌سیلون برندهای مطرح پوشاک را یک‌جا می‌بینید و در امتداد ساحل پاتونگ هم می‌توانید زیورآلات سنگی سوغاتی در تور پوکت خریداری نمایید. در پوکت هم مثل بقیه تایلند، همه جور غذا پیدا می‌شود، اما غذاهای محلی شهر مثل خانم‌جین و آب‌میوه‌های استوایی را هم بچشید که زیر آفتاب درخشان پوکت خیلی چسبیده است. برای سفر به پوکت، یک دوربین عکاسی می‌تواند همراه خوبی باشد، ولی چشم‌های شما از آن هم مهم‌تر هستند. به همه‌ جا خوب نگاه کنید و آبی‌ها را به ذهن خود بسپارید.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 312

به "آشنایی با جزیره پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جزیره پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید