همه چیز درباره جزیره لانتا

به گزارش سبزوار امروز، کوه لانتا (Koh Lanta)، یکی از زیباترین جزایر کشور تایلند برای بازدید از طبیعتی زیبا و دیدنی در جزیره کرابی است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این شهر آشنا خواهیم کرد.

همه چیز درباره جزیره لانتا

این شهر به جهت داشتن بهترین سواحل مرجانی و زیبا شهرت داشته و در بین طرفداران تفریحات ساحلی بسیار محبوب است. این منطقه همچنین یکی از مقاصد اصلی علاقه مندان به یوگا محسوب شده و در واقع این گوهر طبیعی به عنوان یک بهشت طبیعی و لوکس توصیف می شود.
از لذت بخش ترین کارها و یا تفریحاتی که در تور تایلند در این منطقه می‌توانید انجام بدهید، دراز کشیدن در کنار ساحل و مطالعه یک کتاب؛ تمدد اعصاب و لذت بردن از طبیعت زیبای منطقه است.
پیشنهاد می شود در سفر به کوه لانتا یک اتاق را در اقامت گاه و چشمه آب گرم پیمالای (Pimalai) با چشم اندازی رو به اقیانوس رزرو کنید. این هتل همچنین دارای یک استخر بسیار زیبا است.
در رستوران و کافه (Cave Restaurant) شما روی میز و صندلی های تراشیده شده از سنگ طبیعی و در محیطی مشابه غار نشسته و ضمن صرف غذای خود از چشم انداز زیبای اقیانوس لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای اروپایی و غذاهای سنتی تایلندی سرو می‌گردد.
از طریق خطوط هوایی ایر ایشیا با پروازهای رفت و برگشت می توان به کرابی (Krabi) رسیده و از طریق قایق به مقصد نهایی یعنی کوه لانتا دسترسی پیدا کرد.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 325

به "همه چیز درباره جزیره لانتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره جزیره لانتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید