جام حذفی فوتبال، تساوی پرگل استقلال و سایپا در نیمه اول

به گزارش سبزوار امروز، دیدار تیم های استقلال و سایپا در نیمه نخست با نتیجه تساوی پایان یافت.

جام حذفی فوتبال، تساوی پرگل استقلال و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگاران، دو تیم استقلال و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه 2 - 2 پایان یافت. فرشید اسماعیلی (17 - پنالتی) و الحاجی گرو (34 - پنالتی) برای استقلال گلزنی کردند و گل های سایپا را مهدی ترابی (28) و امین حاج محمدی (41) به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نیومایر، رضا آذری، طارق همام و الحاجی گرو.

ترکیب سایپا: محمد حسین اکبرمنادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمد صادق بارانی (امین حاج محمدی - 36).

دقیقه 2: کرنر ارسالی روی دروازه سایپا، ضربه سر خطرناک روزبه چشمی را به دنبال داشت که البته ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 12: ارسال روی دروازه استقلال با اشتباه سیدحسین حسینی همراه شد که آرمان رمضانی در این شرایط قصد باز کردن دروازه او را داشت، اما ضربه اش راهی اوت شد.

دقیقه 15: محمدحسین منادی، دروازه بان سایپا با خطا روی الحاجی گرو یک پنالتی را به استقلالی ها هدیه کرد.

دقیقه 17: فرشید اسماعیلی ضربه پنالتی استقلال را در خلاف جهت حرکت منادی تبدیل به گل کرد.

دقیقه 19: عبدالله ناصری با شوتی سنگین قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 23: ساموئل سارفو از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 28: پاسکاری کوتاه بازیکنان مقابل خط دفاعی استقلال در فضای خالی به مهدی ترابی رسید تا این بازیکن با شوتی محکم دروازه آبی پوشان را باز کند.

دقیقه 32: محمد دانشگر پیش از رسیدن به توپ روی ارسال نیومایر توسط ساموئل سارفو در محوطه جریمه متوقف شد، اتفاقی که باعث شد داور پنالتی دوم را برای استقلال اعلام و با نشان دادن کارت زرد دوم به سارفو، این بازیکن را از زمین اخراج کند.

دقیقه 34: الحاجی گرو این بار پشت ضربه پنالتی ایستاد و پنالتی آبی پوشان را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 35: رضا آذری از پشت محوطه جریمه سایپا اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به شکلی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 38: مهدی ترابی روی حمله ای سریع در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی نهاده شد که دروازه بان استقلال ضربه کاپیتان سایپایی ها را به کرنر فرستاد.

دقیقه 41: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال با ضربه سر امین حاج محمدی تبدیل به گل شد.

دقیقه 44: توپ ارسالی روی دروازه سایپا توسط زکی پور، الحاجی گرو را در موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی قرار داد، اما این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند تا این موقعیت خطرناک از دست برود.

دقیقه 45: استقلالی ها توپی را روی دروازه سایپا ارسال کردند که مدافع سایپا به شکلی مشکوک توپ را دور کرد که شاگردان وینفرد شفر معتقد به خطای پنالتی بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 250

به "جام حذفی فوتبال، تساوی پرگل استقلال و سایپا در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی فوتبال، تساوی پرگل استقلال و سایپا در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید