آشنایی با جاذبه های تور پوکت

به گزارش سبزوار امروز، در تور پوکت (phuket) می‎توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند. در تور پوکت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

آشنایی با جاذبه های تور پوکت

پارک آبی اسپلش جانگل در تور پوکت

یک پارک آبی که کنار جنگل پوکت قرار دارد و منظره زیبای ساحل «Mai Khao» از آنجا پیدا نمایید. اینجا برای همه سرگرمی پیدا خواهد شد. برای کودکان یک استخر، برای بچه‌های بزرگتر هم هیجان و سرسره و سرعت در تور پوکت می‌باشد. استخر موج و تونل‌ سرسره و کلی وسایل بازی دارد که هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای را خوشحال و راضی نگه خواهید داشت.

سفر با فیل در تور پوکت

یک روز را می‌توانید به کشف طبیعت پوکت روی تپه‌های پوشیده از درختش بروید و با یک فیل همسفر شوید. فیل‌ها موجودات مهربان و آرامی‌اند و بچه‌ها حتما دوستشان خواهند داشت. شما را به فیل‌های آموزش‌دیده می‌سپارند تا‌ از بین جنگل‌های پر از درخت شما را به منظره‌های بکر و زیبای پوکت برساند. مطمئنا بچه‌ها هم از این‌جور گردش‌های غیرمعمولی و جدید استقبال می‌پردازند.

انتم ویک پارک در تور پوکت

ورز‌ش‌های آبی معمولا برای همه هیجان‌انگیز و دور از دسترس‌اند. این پارک بزرگترین پارک آسیا در نوع خودش است و وسط یک منطقه سرسبز روستایی و خوش آب و هوا قرار گرفته است. Wakeboarding ترکیبی از موج‌سواری، اسکی روی آب و اسنوبرد و بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد. نگران نباشید چون حتی برای غیرحرفه‌ای‌ها هم آموزش و سطح پایین‌تر دارند و مربی آموزش، مدام همراه شما است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 310

به "آشنایی با جاذبه های تور پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های تور پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید