آشنایی با جاذبه های پاتایا

به گزارش سبزوار امروز، پاتایا یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است که به شما توصیه می‌کنیم که سفری به آن داشته باشید. سواحل آفتابی، مراکز خرید معتبر و مدرن، تفریحات آبی متعدد و معابد تاریخی از  بهترین جاذبه های این شهر هستند.

آشنایی با جاذبه های پاتایا

به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، 45 دقیقه و با قایق موتوری، 15 دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری است. گردشگران تور تایلند در این جزیره می توانند با قایق های کف شیشه ای، به تماشای این مرجان ها و ماهی های زیبا در تور تایلند مراجعه می‌کنند.

در این مکان امکان شنا، غواصی، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود داشته و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران تور تایلند پذیرایی می‌کند.

از جاذبه های دیگر این شهر می توان باغ زیبای گرمسیری، پارک سنگی و مزرعه تمساح ها، باغ وحش ببرها، مینی سیام، پارک پاتایا و پارک آبی، دنیای زیر آب، موزه هنری بطری‌های شیشه‌ای، موزه ریپلی، دهکده ماهیگیری و پیست اتومبیلرانی را نام گرفت.

یکی از بهترین ومهیج ترین تفریحات در پاتایا بازیهای آبی می‌باشد که می‌توانند شنا، غواصی، جت اسکی، قایق رانی و اسکی روی آب باشد. ساحل معروف پاتایا (Hat Pattay) است که حدود 6 کیلومتر در امتداد ساحل کشیده شده و محل خوبی برای بازی های آبی و تمدد اعصاب در تور پاتایا می‌باشد.

در ضمن خیابانی به موازات ساحل وجوددارد(Beach Road) که ممل واز رستوران ها و کافه های ساحلی است. نوشیدنی معروف استوایی را می توانید این جا امتحان کنید: نارگیل سبز و نارسی که از قسمت بالا آن را باز می کنند و با فرو کردن یک نی، از آن لیوانی طبیعی می سازند طعم گس شیرینی دارد که زیر آفتاب و در کنار دریای فیروزه ای خیلی چسبیده است.

یکی از جاذبه‌های جالب تور پاتایا، مزرعه‌ی فیل‌ها است که 7 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد. بازدید از زندگی روزمره‌ فیل‌ها، سوارشدن بر آن‌ها و گردش در لابه‌لای گیاهان و درخت‌های سبز که با برگ‌های پهن‌ می‌تواند به بازدید از خانه‌ابریشم، مکانی که پرورش سنتی ابریشم انجام می‌گیرد یا بازدید از نمایش بسیار جالب گلانگ سابادچان با هنرنمایی فیل‌های فوتبالیست، پایان خواهد یافت.

شهر و نزدیک به ساحل هات جمتین خیابان سوخوم ویتا می‌باشد که تعداد زیادی از موزه‌ها و باغ‌های پاتایا در همین خیابان واقع شده؛ مثل باغ زیبای گرمسیری نانگ نووچ سنتر با آبشارهای کوچک و انواع گل‌های ارکیده. در موزه‌ی کوچک باتل آرت که فاصله‌ی زیادی با باغ ندارد می‌توان بیش از 300 ماکت مینیاتوری از ساختمان‌های مشهور دنیا را درون بطری مشاهده نمایید.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 305

به "آشنایی با جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید