تقدیر از شرکت ها، مراکز و کارگزاران برتر نانو در 30 آبان

به گزارش سبزوار امروز، همزمان با برگزاری جمع اقتصاد فناوری نانو در 30 آبان ماه از شرکت ها، مراکز و کارگزاران فناوری نانو تقدیر می گردد.

تقدیر از شرکت ها، مراکز و کارگزاران برتر نانو در 30 آبان

به گزارش خبرنگاران، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، هر سال در قالب جشنواره برترین شرکت های فناوری نانو به ارزیابی و رتبه بندی دستاوردهای شرکت های فعال در این حوزه می پردازد و سال جاری نیز همزمان با مجمع اقتصاد فناوری نانو، از شرکت های برتر با اهدای جوایز تقدیر می گردد.

با توجه به اهمیت خدمات تجاری سازی در توسعه کسب و کار فناوران و شرکت های نانویی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای نخستین بار اقدام به رتبه بندی کارگزاران مورد تأیید خود می نماید و در جشنواره برترین ها نیز از کارگزار برتر تقدیر خواهد نمود. همچنین به منظور حمایت از نهادهای مؤثر در توسعه علم، فناوری و صنعت نانو در راستای چشم انداز، اهداف و برنامه های سند راهبردی فناوری نانو، جشنواره برترین مراکز رشد فعال حوزه فناوری نانو با تقدیر از برترین مدیران، همزمان با مجمع اقتصاد فناوری نانو برگزار می گردد.

در این جشنواره شرکت های صنعتی، شرکت های فناور و شرکت های صادراتی که بتوانند بالاترین نمره را کسب نمایند در 30 آبان ماه و در برنامه ای ویژه، همزمان با دومین روز مجمع اقتصاد نانو تقدیر می شوند.

تمام مراحل ثبت نام به صورت آنلاین بوده و بر مبنای اطلاعاتی که متقاضیان پر می نمایند، نمره ای به صورت خوداظهاری به ایشان تعلق می گیرد. اطلاعات با مستنداتی که توسط شرکت ها در سایت بارگذاری می گردد، مطابقت داده می گردد و نمره نهایی در قالب کارنامه برای شرکت ها ایمیل خواهد شد.

تاکنون 12 دوره از جشنواره برترین شرکت های نانو برگزار شده و شرکت های برتر طی سال های 1384 تا 1395 تعیین و از آن ها تقدیر شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 249

به "تقدیر از شرکت ها، مراکز و کارگزاران برتر نانو در 30 آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر از شرکت ها، مراکز و کارگزاران برتر نانو در 30 آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید