تفریحات کشتی های کروز چیست؟

به گزارش سبزوار امروز، برای اینکه با سفر بوسیله کشتی کروز کاملا اشنا شوید تصمیم گرفتیم که در مورد تفریحات کشتی کروز هم برایتان بگوییم.

تفریحات کشتی های کروز چیست؟

این روزها سازنده های کشتی کروز با هم در رقابت هستند تا بهترین امکانات و تفریحات را در اختیار میهمانان شان قرار دهند. با این اوصاف نمی توان تفریحات یکسان و مشخصی را برای کروزها نام برد؛ اما با این حال در این بخش سعی می کنیم با هم برخی از معروف ترین و رایج ترین تفریحات موجود در این کشتی ها را مرور کنیم.

غواصی: برخی از کشتی های بسیار لوکس در خود آکواریوم هایی دارند که می توان در آن ها غواصی را تجربه کرد. گذشته از آن، اغلب این کشتی در مکان های مناسب می ایستند و به علاقه مندان اجازه می دهند که به دریا یا اقیانوس ها وارد شده و غواصی را تجربه نمایند.

تفریح در پارک آبی: این روزها اغلب کشتی های کروز دارای پارک آبی هستند. در این پارک ها انواع وسایل بازی هیجان انگیز چون سرسره، استخرهای موج، استخرهای روباز و سربسته و هر آنچه در پارک های آبی به چشم می خورند، در دسترس مسافران قرار می گیرد.

تفریح در استخر: داشتن استخرهای کوچک و بزرگ از مهم ترین امکاناتی است که کشتی های کروز ارایه می دهند. بسیاری از مسافران علاقه مند هستند که در استخرها شنا نموده و هم زمان از مناظر دریا و اقیانوس ها لذت ببرند.

حمام آفتاب: آفتاب دریافت بر روی عرشه کشتی های کروز نیز لذتی توصیف نشدنی دارد. در اغلب کشتی های کروز مسافرانی را مشاهده خواهید کرد که در کمال آرامش زیر نور خورشید در حال استفاده از نور خورشید هستند.

موج سواری: برخی از کروزها در عرشه محوطه ای دارند که مسافران می توانند در آن ها موج سواری را آموخته و از این تفریح هیجان انگیز لذت ببرند.

اتومبیل رانی: بعضی از کشتی های کروز مجهز به زمین هایی مخصوص اتومبیل رانی و ماشین های مسابقه ای نیز هستند. حس راندن اتومبیل در کشتی جالب است و خاطره ای به یادماندنی را برای تان رقم خواهد زد.

قایق سواری: بعضی از کروزها این امکان را نیز برای مسافران فراهم می نمایند تا در صورت تمایل سوار قایق های بادی شوند و با قایق در محوطه اطراف کروز پرسه بزنند.

گلف: از دیرباز گلف یکی از تفریحات مورد علاقه ثروتمندان بوده است؛ به همین خاطر این بازی به کشتی های کروز نیز راه پیدا کرد. حالا در بسیاری از کشتی ها امکان بازی گلف نیز وجود دارد.

شرکت در کنسرت ها: این روزها وجود خوانندگان معروف در کشتی های کروز، به تبلیغی برای جذب مسافر تبدیل شده است. خواننده های مشهور در کشتی های کروز کنسرت هایی برگزار می نمایند که شرکت در آن ها به محبوب ترین تفریحات میهمانان کروزها تبدیل شده است.

عکاسی: کشتی های کروز به آرامی حرکت می نمایند و به شما اجازه می دهند که در کمال آرامش از مناظر اطراف عکاسی کنید.

شرکت در مسابقه های گوناگون: مدیران کروزها برای سرگرمی گردشگران، مسابقه هایی ترتیب می دهند که مسافران نیز بتوانند در آن ها شرکت نموده و خاطره هایی به یادماندنی را ثبت نمایند.

شهربازی: برخی از کشتی های کروز شهربازی هم دارند که در آن ها انواع بازی های هیجانی به چشم می خورند. این تفریح بیشتر درکشتی های کروز خیلی لوکس دیده می گردد.

تیراندازی: نخستین هواداران کشتی های کروز سرمایه داران بزرگ بودند و همه می دانیم که تیراندازی همیشه تفریحی مخصوص به این قشر جامعه بوده است. حالا شاهدیم که امکان تیراندازی در سالن های سر بسته و عرشه کشتی ها وجود دارند.

مونوریل: افرادی که کروز را برای سفر انتخاب می نمایند از تماشای مناظر زیبای دریا و اقیانوس ها لذت می برند. برای این که مسافران بتوانند مناظر را از زاویه ای جذاب تر به تماشا بنشینند، برخی از کروزها مونوریل هایی دارند که با سوار شدن بر آن ها می توانید از زاویه ای بالاتر از عرشه منظره دریا را تماشا کنید.

صخره نوردی: شاید تصورش را هم نمی کردید که در کشتی های کروز امکان صخره نوردی وجود داشته باشد؛ اما بسیاری از کروزها قسمت هایی دارند که برای علاقه مندان به صخره نوردی آماده سازی شده است.

انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 283

به "تفریحات کشتی های کروز چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات کشتی های کروز چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید