تصمیمات سلیقه ای سبب کاهش ورزشکاران مرکزی در بازی های آسیایی شد

به گزارش سبزوار امروز، عابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه از تعداد 18 ورزشکار، پنج نماینده در مسابقات پارا آسیایی حضور خواهند داشت، گفت: به رغم اینکه از استان مرکزی 31 ورزشکار در اردوهای آمادگی بازی های آسیایی حضور داشتند، اما متاسفانه به دلیل برخوردهای سلیقه ای برخی فدراسیون ها و کمیته های فنی و سرمربیان تیم های ملی، سهم استان مرکزی برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا نهایتا با 13 ورزشکار رقم خورد.

تصمیمات سلیقه ای سبب کاهش ورزشکاران مرکزی در بازی های آسیایی شد

وی اعلام کرد: با تمام این فراز و نشیب ها، استان مرکزی سال جاری متفاوت تر و پر رنگ تر از سال های قبل در بازی های آسیایی ظاهر گردیده، چراکه سهمیه استان مرکزی در ادوار گذشته در رقابت های آسیایی یک ورزشکار بود. اما با تمام کم لطفی هایی که از سوی برخی فدراسیون ها نسبت به استان مرکزی اعمال شد، همچنان 13 ورزشکار این استان در مسابقات آسیایی حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان داشت: در مسابقات پارا آسیایی هم در بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و دو و میدانی، استان مرکزی پنج نماینده دارد.

حقدادی توضیح داد: با مساعدت استانداری مرکزی برای ورزشکارانی که در این رقابت ها موفق به کسب مدال شوند، جوایز شایسته ای در نظر گرفته گردیده است.

لازم به ذکر است، کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی های آسیایی 2018 جاکارتا و پالمبانگ، با 382 نفر حاضر گردیده است. هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27مرداد ماه جاری شروع گردیده و تا 11 شهریور در دو شهر جاکارتا و پالمبانگ کشور اندونزی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 74

به "تصمیمات سلیقه ای سبب کاهش ورزشکاران مرکزی در بازی های آسیایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات سلیقه ای سبب کاهش ورزشکاران مرکزی در بازی های آسیایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید