بازی های آسیایی 2018، شکست تیم فوتبال امید مقابل میانمار، صعود شاگردان کرانچار به عنوان تیم اول + جدول

به گزارش سبزوار امروز، تیم فوتبال امید کشورمان با وجود شکست مقابل میانمار به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی بازی های آسیایی شد.

بازی های آسیایی 2018، شکست تیم فوتبال امید مقابل میانمار، صعود شاگردان کرانچار به عنوان تیم اول + جدول

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار مرحله گروهی بازی های آسیایی 2018 اندونزی، از ساعت 13:30 امروز (دوشنبه) به مصاف میانمار رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد.

تیم امید ایران با وجود شکست در این مسابقه، موفق شد به عنوان تیم نخست گروه F راهی مرحله بعدی گردد. چراکه در دیدار همزمان کره شمالی با نتیجه 3 بر صفر عربستان را شکست داد.

با این شرایط هر چهار تیم گروه 4 امتیازی شدند و بازی های مستقیم چهار تیم نیز برابر بود که به این ترتیب تفاضل گل در جدول اثرگذار شد. تیم ایران با تفاضل 1+ در رتبه نخست نهاده شد و کره شمالی و عربستان هم که تفاضل صفر داشتند با توجه به بازی مستقیم رتبه های دوم و سوم را در اختیار گرفتند. میانمار هم با تفاضل 1- در رتبه چهار نهاده شد.

تیم اول گروه F با تیم دوم گروه E دیدار خواهد نمود و تیم دوم گروه F با تیم دوم گروه B دیدار خواهد نمود. بدین ترتیب ایران در مرحله بعد با یکی از تیم های کره جنوبی، قرقیزستان یا بحرین دیدار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 71

به "بازی های آسیایی 2018، شکست تیم فوتبال امید مقابل میانمار، صعود شاگردان کرانچار به عنوان تیم اول + جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، شکست تیم فوتبال امید مقابل میانمار، صعود شاگردان کرانچار به عنوان تیم اول + جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید