ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در تنکابن ضروری است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، شمس الله شریعت نژاد عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان 50 تختخوابی عباس آباد با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت در کشور و پیامدهای مثبت آن خواهان تداوم اجرای این طرح شد.

ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در تنکابن ضروری است

وی با اظهار اینکه غرب و شرق استان از محرومیت رنج می برند گفت: در حوزه درمان بیماران این منطقه دچار مسائل فراوانی هستند به طوری که برای مداوای خود به شهرهای ساری و رشت مرجع مراجعه نمایند.

وی با تاکید براینکه طرح بیمارستان فوق تخصصی باید طراحی گردد گفت: برای شهرستان تنکابن تکمیل بیمارستان فوق تخصصی ضروریست و تجهیزات این بیمارستان ناکافی بوده ونیازمند تیم پزشکی مناسب است.

شریعت نژاد با اشاره به اینکه احداث بخش دیالیز از ضروریات در این مرکز و منطقه است اضافه کرد: 80 بیمار دیالیزی در تنکابن و عباس آباد وجود دارند و برای درمان به شهرستان های همجوار مراجعه می نمایند.

این نماینده مجلس توضیح داد: همچنین با توجه به اینکه شهرستان عباس آباد تنکابن مهمان پذیر است و بسیاری از بیماران را مسافران تشکیل می دهند و این مسئله ضرورت وجود دستگاه دیالیز در این مرکز را دوچندان می نماید.

شریعت نژاد ادامه داد: همچنین مسیرعباس آباد به کلاردشت جاده استراتژیک محسوب می گردد و متاسفانه فاقد اورژانس و آمبولانس بوده و با توجه به هجمه مسافربری در این مسیر، دانشگاه علوم پزشکی نیز باید در این موضوع ورود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 225

به "ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در تنکابن ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بیمارستان فوق تخصصی در تنکابن ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید