ارائه خدمات پایدار به مسکن مهر 72 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا امیرکمالی صبح چهارشنبه در شورای مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر بخواهیم پروژه های مسکن مهر در کشور به نتیجه نهایی برسد نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهادهای ذی ربط هستیم.

ارائه خدمات پایدار به مسکن مهر 72 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با اشاره به احتیاج برخی از مساکن مهر در کشور و خراسان جنوبی در حوزه زیر ساخت های مرتبط با برق، گاز و شبکه های آب و فاضلاب اعلام کرد: این نکته را نیز باید در نظر بگیریم که شرکت های برق و آب و فاضلاب خود گردان هستند و برای خرید امکاناتی چون کنتور باید منابع را نقدی پرداخت نمایند.

امیرکمالی ادامه داد: خدمات رسانی به مسکن مهر نباید به گونه ای با شد که در ارائه خدمت به مشترکان قدیمی دچار مشکل شویم.

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر گفت: در خراسان جنوبی اگر بخواهیم به همه واحدهای مسکن مهر خدمات پایدار در خصوص آب و برق و سایر زیر ساخت ها ارائه کنیم احتیاجمند 72 میلیارد تومان اعتبار هستیم.

امیرکمالی اظهار کرد: اگر این اعتبار و مبالغ تأمین نگردد، شاهد مواردی چون پروژه مسکن مهر قائن خواهیم بود که بعد از گذشت 10 سال از افتتاح مردم از وضعیت فاضلاب ناراضی بوده و برای آنان مسائل عدیده ای را ایجاده نموده است.

وی اعلام کرد: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر شهر قائن حدود 16 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد.

نماینده تام الاختیار وزیر نیرو در مسکن مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر هر انشعاب برق حدود 860 هزار تومان لوازم و کالا می خواهد، ادامه داد: مساعدت های لازم برای افرادی که جهت انشعاب از قبل پرونده تشکیل داده اند شده است.

امیرکمالی گفت: در امسال برای پروژه های مرتبط با زیرساخت های مسکن مهر خراسان جنوبی چون بخشی از پروژه فاضلاب مسکن مهر بیرجند دو میلیارد تومان منابع به وسیله اسناد خزانه در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار می دهیم.

لازم به ذکر است در شورای مسکن خراسان جنوبی مصوب شد که تمام کاربری های فضای سبز مسکن مهر با حفظ مالکیت دولت در اختیار شهرداری قرار گرفته و بحث پل و پارک منطقه مهر شهر بیرجند نیز با همکاری دستگاه های ذی ربط پیگیری گردد.

همچنین مصوب شد هزینه انشعاب برق شرکت تعاونی مسکن مهر کارکنان پادگان 04 ارتش به قیمت قبل و با تقسیط صورت گیرد و در صورت تصویب در لایحه بودجه سال 98 قیر مورد احتیاج سایت های مسکن مهر تأمین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 353

به "ارائه خدمات پایدار به مسکن مهر 72 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات پایدار به مسکن مهر 72 میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید