آتش نشانان سمنانی به 100 مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، سعید اسمعیل پور در مصاحبه با خبرنگاران همزمان با ظهر یکشنبه در آتش نشانی سمنان، بابیان اینکه آتش نشانان سمنانی 100 مورد حادثه و حریق را در مهرماه رسیدگی کردند، ابراز داشت: طی یک ماه گذشته 27 مورد آتش سوزی و 73 مورد عملیات امدادرسانی و نجات به وقوع پیوسته است.

آتش نشانان سمنانی به 100 مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند

وی بابیان اینکه بیشترین تعداد آتش سوزی ها طی مهرماه سال جاری هفت مورد به معابر ضایعات و سطل های زباله و غیره اختصاص دارد، افزود: کمترین آتش سوزی نیز حریق مراکز صنعتی و کارگاهی را شامل می گردد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان کردن بابیان اینکه بیشترین آمار حوادث با 22 مورد مربوط به حبس در آسانسور و 21 مورد نیز مربوط به دریافت حیوانات موذی است، ابراز داشت: آتش نشان ها در عملیاتی نظیر درب منزل و خودرو(محبوسی)، گیرکردن حلقه یا انگشتر و تصادف و واژگونی و غیره نیز امدادرسانی نموده است.

اسمعیل پور بابیان اینکه هشت مورد از آتش سوزی ها خارج از محدوده شهری به وقوع پیوسته است؛ توضیح داد: درمجموع طی ماه گذشته 136 نفر مرد و زن در این عملیات ها توسط نیروهای عملیاتی نجات یافتند.

وی بابیان اینکه مهرماه سال جاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به دو هزار و 643 تماسی که با سامانه 125 زده شده، پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس درمجموع 44 ساعت و 33 دقیقه عملیات اطفاء، امداد و نجات با میانگین سه دقیقه و 42 ثانیه رسیدن به محل حادثه اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 247

به "آتش نشانان سمنانی به 100 مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش نشانان سمنانی به 100 مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید