دیدار از آبشارهای تایلند

به گزارش سبزوار امروز، تایلند را نمیشود فقط به یک نوع جاذبه گردشگری محدود کرد، این کشور همه چیز تمام است، اینبار میخواهیم از ابشارهای زیبای تایلند برایتان بگوییم.

دیدار از آبشارهای تایلند

آبشارها از زیباترین جلوه های طبیعت اند و بازدید از آن ها می تواند حسابی حال و هوایتان را در تور تایلند عوض کند. معمولا آبشارها در طبیعتی زیبا و دل انگیز هستند که چشم اندازهای رویایی شان لحظاتی زیبا را برایتان می سازند. تایلند کشور محبوب کوله گردان هم پر از آبشار است و تقریبا در همه  استان های آن می توانید آبشارهای زیبا و جذابی پیدا کنید.

آبشار Khlong Lan تایلند

این آبشار با 100 متر طول و 40 متر عرض از جذاب ترین و بزرگ  ترین آبشارهای تایلند است. برای دیدن این آبشار باید از بانکوک با 5 ساعت رانندگی به سمت شمال بروید و راهی استان کامفائنگ فت شوید. این آبشار دسترسی راحتی دارد اما به نسبت دیگر آبشارهای تایلند جمعیت زیادی را در اطراف آن نمی بینید پس اگر به دنبال آبشاری هستید که محیطی آرامش بخش داشته باشد این آبشار برایتان گزینه مناسبی است. برای رسیدن به این آبشار مسیرهای طبیعت گردی مناسبی وجود دارد که چشم اندازهای جذابی دارند.

آبشار Sridit تایلند

این آبشار در شهر جذاب Phetchabun قرار گرفته و تا بانوک حدود 6 ساعت فاصله دارد. این آبشار به نظر کوچک می آید اما اجازه ندهید که ارتفاع کم آن شما را از بازدید آن منصرف کند چون در کنار آن می توانید روز عالی و هیجان انگیزی را بگذرانید. اینجا یکی از بهترین مکان ها برای لمس طبیعت استوایی تایلند، گذراندن روزی لذت بخش و شنا در آب های خنک است. مثل بیشتر آبشارها برای اینکه این آبشار را در زیباترین حالت ممکنش ببینید فصل های بارانی را برای بازدید از آن انتخاب کنید تا آبشار کاملا پرآب و مناظر و چشم اندازهای اطراف سرسبز باشند.

آبشار اراوان (Erawan) تایلند

در شمال غربی تایلند به شهر زیبای کانچانابوری می رسید، شهری که یک پارک ملی معروف به اسم اراوان دارد. جنگل های سربز، تپه های سنگ آهکی و رودخانه ها این پارک را به یکی از زیباترین پارک های ملی تایلند تبدیل کرده است. وجود تپه های بلند باعث شده تا بادهای موسمی شرقی به این پارک نیایند برای همین متوسط ریزش باران در آن کمتر از قسمت های دیگر است. مهمترین جاذبه این پارک آبشار اراوان است که حوضچه های زمردین دارد و بالاترین طبقه آن شبیه سر فیل است. درختان سرسبز این آبشار را به احاطه خود درآورده اند و زیبایی آن را دوچندان کرده اند. این آبشار 7 طبقه از سمت شرقی پارک سرچشمه می گیرد و تا 1/5 کیلومتر جاری می شود. اگر به قصد کوله گردی به تایلند رفته اید حتما سری به این پارک ملی بزنید چون در آن پوشش گیاهی و حیوانی جذابی را می بینید.

آبشار Mae Ya تایلند 

این آبشار در پارک ملی Doi Inthanon  قرار دارد و فاصله آن تا شهر تاریخی چیانگ مای 1 ساعت است. از آنجایی که چیانگ مای یکی از محبوب ترین شهرهای تایلند است و گردشگران زیادی دارد این آبشار هم مطمئنا از شلوغ ترین آبشارهای تایلند است. اگر برای کوله گردی به تایلند می روید ممکن است گذرتان به پارک ملی  Doi Inthanon بیفتد در این صورت تماشای این آبشار جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید چون با ارتفاع 260 و عرض 100 متر یکی از بلندترین و باشکوه ترین آبشارهای تایلند است. چیزی که تماشای این آبشار را جالب و هیجان انگیز کرده طبقات لایه لایه آن است که چشم اندازها و ظاهری تماشایی را به آن داده است. یادتان باشد که قبل از بازدید از این آبشار حتما یک دوربین خوب تهیه کنید تا زیباترین عکس های عمرتان را در کنار این آبشار بیندازید.

آبشار Bang Pae تایلند

جزیره جنوبی پوکت جذابیت های زیادی برای گردشگران دارد، به همه جاذبه های این شهر آبشار زیبای Bang Pae را هم اضافه کنید تا انگیزه تان برای سفر به جزیره پوکت بیشتر از قبل شود. برای رسیدن به این آبشار باید یک ساعت رانندگی کنید و از شهر فاصله  بگیرید البته از آنجایی که این آبشار بی نهایت زیبا و جذاب است باید انتظار جمعیت زیادی را در کنار آن داشته باشید. این آبشار در مقایسه با دیگر آبشارهایی که در این لیست معرفی کردیم نسبتا کوچک است اما فضای سبز اطراف آن بینهایت زیبا است و گردشگران می توانند در حوضچه ای که در زیر آبشار قرار دارد شنا کنند. اگر در سفر به پوکت وقت کافی دارید حتما از این آبشار دیدن کنید چون ارزش بازدید را دارد.

آبشار Khlong Chak تایلند

این آبشار در جزیره Koh Lanta قرار دارد و یکی از هیجان انگیز ترین قسمت های بازدید از آن رفتن از جنگلی است که در آن میمون ها و فیل های زیادی را تماشا می کنید. البته حواستان باشد که فقط در فصل های بارندگی از این آبشار دیدن کنید چون در فصل های دیگر سال کاملا خشک است. در ورودی این آبشار مغازه هایی است که می توانید بعد از پیاده روی در جنگل از آنجا با قیمت 15 بات یک شیشه آب بخرید و خستگی را ه را از تن بدر کنید.

آبشار Namtok Ton Nga Chang تایلند

این آبشار در استان Hat Yai قرار دارد و به آبشار عاج فیل معروف است. این آبشار 7 طبقه دارد اما بهترین قسمت، طبقه سوم آن است که باعث شده به این اسم معروف شود. در طبقه سوم جریان آب به دو قسمت تقسیم می شود و به شکل عاج فیل در می آید. این آبشار یکی از زیباترین آبشارهای نواحی جنوبی تایلند است و از آنجایی که 26 کیلومتر تا شهر فاصله دارد در آخر هفته ها افراد محلی زیادی را در کنار آن می بینید. برای رسیدن به این آبشار مسیرهای طبیعت گردی زیادی وجود دارد که رفتن از این مسیرها برای ماجراجویان فوق العاده هیجان انگیز است.

انتشار: 25 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 331

به "دیدار از آبشارهای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار از آبشارهای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید