9 بازیکن غایب و نگرانی های سرمربی الدحیل

به گزارش سبزوار امروز، نبیل معلول تمام فکر و ذهنش را معطوف نموده به اینکه پرسپولیس را ببرد و برای این پیروزی، به بازیکنان با آمادگی کامل روحی و بدنی احتیاج دارد.

9 بازیکن غایب و نگرانی های سرمربی الدحیل

به گزارش خبرنگاران ، 7 سهمیه ملی پوش برای تیمی چون الدحیل، آنقدر حیاتی است که حتی قول تیم ملی فوتبال قطر مبنی بر استراحت دادن به بازیکنان هم نمی تواند خیال سرمربی این تیم را راحت کند. البته که الدحیل در غیاب ستاره های سرشناس خود هم توانسته در جام حذفی با نتیجه 2 بر یک، الخریطیات را شکست دهد اما این طور که از صحبت های سرمربی تونسی الدحیل برمی آید، او می خواهد با تمام قوا در آزادی به مصاف پرسپولیس برود.

نبیل معلول، 7 بازیکن خود را در تیم ملی کشورش دارد و دو ستاره سرشناس این تیم هم در تیم های ملی کره جنوبی و مراکش بازی می نمایند و در اختیار تیم نیستند. به همین خاطر بزرگ ترین نگرانی معلول در حال حاضر، مصدومیت بازیکنانش است و برای بازگشت سالم آن ها لحظه شماری می نماید.

سرمربی الدحیل بدون شک وقتی تمام این موارد را بیان می نماید، حواسش به شرایط روحی بازیکنان هم هست. اینکه این دوری و همراهی تیم ملی، آن ها را از نظر روحی هم نباید از تیم دور کند. نبیل معلول تمام فکر و ذهنش را معطوف نموده به اینکه پرسپولیس را ببرد و برای این پیروزی، به بازیکنان با آمادگی کامل روحی و بدنی احتیاج دارد.

180 - 2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 151

به "9 بازیکن غایب و نگرانی های سرمربی الدحیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 بازیکن غایب و نگرانی های سرمربی الدحیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید