55 هزار واحد مسکونی روستایی کم دوام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود 55 هزار واحد کم دوام یا بی دوام در مقابل زلزله در سطح روستاهای این استان وجود دارد که از این تعداد تا به امروز حدود 30 درصد مقاوم سازی شده است.

55 هزار واحد مسکونی روستایی کم دوام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سهراب اصالت زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: تا به امروز حدود 26 هزار واحد مسکن در کهگیلویه و بویراحمد مقاوم سازی شده است.

وی بیان نمود: طرحی ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی داریم که از سال 1384 آغاز شده و تا به امروز 26 هزار واحد در روستاها و شهرهای زیر 12 هزار نفر مقاوم سازی و بهسازی شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای سال جاری 5 هزار واحد پیشنهاد داده ایم که تا به امروز به وسیله دولت تامین اعتبار نشده ایم، اضافه کرد: حدود 45 هزار واحد در سطح روستاها و شهرهای زیر 12 هزار نفر در این استان احتیاج به مقاوم سازی دارند.

اصالت زاده اعلام نمود: حدود 55 هزار واحد کم دوام یا بی دوام در مقابل زلزله بوده در سطح روستاهای استان داریم که از این تعداد تا به امروز حدود 30 درصد مقاوم سازی شده است.

وی توضیح داد: چنانچه کلیه دستگاه های اجرایی مرتبط همکاری نمایند سالانه 5 هزار واحد مقاوم سازی می گردد که در این صورت در یک افق 10 ساله پیروز به مقاوم سازی کل واحد های کم دوام در مقابل زلزله می شویم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1250

به "55 هزار واحد مسکونی روستایی کم دوام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 هزار واحد مسکونی روستایی کم دوام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید