یک هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می گردد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، مجید نوربخش پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در شهرداری منطقه یک تهران با اعلام این خبر گفت: اداره ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری این منطقه با هماهنگی های انجام گردیده ایستگاه عرضه دام بهداشتی منطقه یک در بزرگراه امام علی (ع) بالاتر از پل بزرگراه شهید بابایی، کنار گذر ازگل، نبش خیابان گلچین جنوبی در زمینی به وسعت 4 هزار متر مربع با 8 غرفه عرضه دام بهداشتی راه اندازی گردیده است.

یک هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می گردد

وی اضافه نمود: این ایستگاه ها در روز سه شنبه 30 مرداد ماه از ساعت 9 الی 19 و چهارشنبه 31 مرداد ماه از ساعت 5 الی 15 به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می توانند در این دو روز به محل عرضه دام مراجعه نمایند و گوسفند قربانی خود را با قیمت مصوب سازمان میادین شهرداری تهران خریداری و ذبح نمایند.

نوربخش خاطر نشان کرد: با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها، در این محل یک قربانگاه به وسعت 100 متر مربع با حضور ذبح نماینده های دام آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

به گفته این مقام مسئول دامپزشک نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان، بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می نمایند و کوشش می گردد تا بستر بهداشتی لازم فراهم گردد.

مجتبی توسلی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران نیز برپایی پاتوق فرهنگی به مناسبت عید قربان در مجاورت مرکز عرضه دام را از اقدامات اجرایی این معاونت دانست و گفت: در کنار صندلی عرضه بهداشتی دام منطقه یک ایستگاه فرهنگی با غرفه های سلامت، ورزش، سامانه 1888، بازیافت، آموزش شهروندی، مشاور مذهبی و... با اجرای برنامه زنده و شاد برای شهروندان در شمال تهران برپا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 72

به "یک هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک هزار راس دام بهداشتی در شمال تهران عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید