گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، شاگردان کولاکوویچ مغلوب کانادا شدند، رویای صعود کم رنگ شد

به گزارش سبزوار امروز، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا از کانادا مغلوب شد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، شاگردان کولاکوویچ مغلوب کانادا شدند، رویای صعود کم رنگ شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا که در ایتالیا و بلغارستان در حال برگزاری است با نتیجه 3 بر 2 از کانادا باخت.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع بازی مقابل کانادا از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، جواد معنوی نژاد، علی شفیعی، سید محمد موسوی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. این بازی برای هر 2 تیم ایران و کانادا، سرنوشت ساز بود و برنده این بازی همچنان به صعود به مرحله سوم می توانست امیدوار باشد. بازیکنان ایران شروع چندان خوبی نداشتند ولی با وجود قدرت خط حمله تیم ملی کانادا توانستند تا امتیازات سرانجامی پا به پای حریف امتیاز بگیرند. به نظر می رسید بازیکنان ایران همچنان تحت تاثیر شکست غیر منتظره روز گذشته مقابل بلغارستان بودند که البته تا حدودی هم طبیعی بود. ست اول به نتیجه 25 بر 20 به سود کانادا به سرانجام رسید.

ست دوم برای بازیکنان ایران، متفاوت از ست نخست شروع شد و با بازگشت اعتماد به نفس به بازیکنان، آنها راحت تر و با استرس کمتری بازی را پیگیری کردند. جای خالی که سعید معروف با پنجه در زمین حریف انداخت و تک دفاع زیبای جواد معنوی نژاد، امتیازهای 23 و 25 را برای ایران در این ست به ارمغان آوردند. نتیجه این ست 20 بر 25 به سود ایران بود.

در ست سوم باز هم جریان بازی مثل ست اول شد. بازیکنان کانادا متوجه شده بودند که راه شکست دادن ایران، فشار آوردن به وسیله سرویس روی دریافت ایران بود. آنها با همین حربه امتیازات زیادی از ایران گرفتند و در نهایت 25 بر 15 برنده شدند. کولاکوویچ از اوابط ست به معروف، موسوی و غفور استراحت داد و محمد وادی، امیرحسین توخته و صابر کاظمی وارد زمین شدند.

در ست چهارم نیز بازیکنان کوشش خود را کردند تا شاید با کسب پیروزی، کار را به ست پنجم بکشانند. در این ست سرویس های امیرحسین توخته به یاری تیم ایران آمد و نتیجه ست 25 بر 23 به سود ایران تمام شد.

ست پنجم با هم با فزونی بازیکنان کانادا شروع شد. پیروزی در این بازی می توانست امید ایران را به صعود به مرحله سوم، زنده نگه دارد ولی ایران ست پنجم را 15 بر 12 و بازی را 3 بر 2 به کانادا واگذار کرد. تیم ایران با این شکست، کارش برای صعود به دور بعدی مسابقات سخت تر شد.

تیم ملی ایران در بازی سوم خود، فردا یکشنبه به مصاف آمریکا می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 569

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، شاگردان کولاکوویچ مغلوب کانادا شدند، رویای صعود کم رنگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، شاگردان کولاکوویچ مغلوب کانادا شدند، رویای صعود کم رنگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید