کرونا در فرانسه، از خسارت بخش توریسم پاریس تا تداوم بستری ها در بخش های اورژانس

به گزارش سبزوار امروز، شمار بستری شدگان در بخش های مراقبت های ویژه فرانسه امروز هم افزایش پیدا نموده و بر اساس آمارهای منتشر شده بحران کرونا در سال 2020 خسارت زیادی را برای گردشگری جذاب پاریس به بار آورده است.

کرونا در فرانسه، از خسارت بخش توریسم پاریس تا تداوم بستری ها در بخش های اورژانس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت آلمان، به دلیل بحران کرونا شهر پاریس سال گذشته 15.5 میلیارد یورو از درآمد مربوط به بخش گردشگری خود را از دست داد.

بر اساس گزارش کمیته گردشگری منطقه تعداد بازدیدکنندگان از اماکن دیدنی پایتخت فرانسه در سال کرونایی 2020 حدود دو سوم کاهش داشته و به 17.5 میلیون نفر رسید.

به دلیل محدودیت های سفر برای مقابله با بحران کرونا به ندرت گردشگر ها از رود سن در مرکز شهر پاریس دیدن کردند. در ماه های تابستانی جولای و آگوست گردشگران آلمانی با 18 درصد در صدر لیست گردشگر های بازدید کننده از این منطقه قرارگرفتند و هلندی ها و انگلیسی ها هم در صندلی های بعدی قرار گرفتند. درآمد حاصل از گردشگری برای این شهر بالغ بر حدود 6.4 میلیارد یورو بود.

برای جاذبه های گردشگری پاریس از جمله کاخ سلطان خورشید لوئی چهاردهم در ورسای هم خسارت قابل توجهی به بار آمد. بر اساس اطلاعات رسمی در این سال حدود 2.7 میلیون بازدید کننده به موزه لوور پاریس آمدند که کاهش 72 درصدی را نشان می داد. قبل از بحران کرونا پاریس در سال حدود 50 میلیون بازدید کننده داشت.

فرایند مبتلایان به کرونا در فرانسه هم همچنان رو به افزایش است و بر اساس آمارهای رسمی در 24 ساعت 37014 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 131 نف هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

شمار بیماران بستری شده در بخش های مراقبت های ویژه فرانسه هم به بالاترین حد در موج دوم کرونا در پاییز رسیده است. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی فرانسه روز یکشنبه حدود 4872 بیمار کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه این کشور بستری بودند که تعداد آن ها 81 مورد بیشتر از روز قبل از آن بود. در نقطه اوج موج دوم کرونا در اواسط ماه نوامبر در بخش های مراقبت های ویژه فرانسه حدود 4903 بیمار بستری بودند.

شمار بستری بیماران کرونایی در بخش های مراقبت های ویژه فرانسه امروز(دوشنبه) هم افزایش پیدا کرد و از شمار بستری ها در نقطه اوج موج دوم کرونا هم برتری پیدا کرد. در عرض 24 ساعت شمار بستری ها در بخش های مراقبت های ویژه فرانسه با افزایش 102 نفر به 4974 مورد رسید.

مقامات بهداشتی پاریس هم درباره شرایط کرونایی این شهر هشدار داده اند. رئیس کمیسیون پزشکی بیمارستان های دولتی پاریس در این باره گفته است: طی 10 تا 15 روز و سه هفته خطر پر شدن بیمارستان های این شهر وجود دارد.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در فرانسه 4545589 نفر به کرونا مبتلا شده و 94596 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1904

به "کرونا در فرانسه، از خسارت بخش توریسم پاریس تا تداوم بستری ها در بخش های اورژانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در فرانسه، از خسارت بخش توریسم پاریس تا تداوم بستری ها در بخش های اورژانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید