کار استقلال و استراماچونی به فیفا کشیده می گردد؟

به گزارش سبزوار امروز، ایمیل روز یکشنبه وکیل آندره آ. استراماچونی که شروط جدید این مربی را در برداشت آب سردی بود بر پیکره باشگاه استقلال.

کار استقلال و استراماچونی به فیفا کشیده می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال که در برابر خواسته هایی پیچیده و البته عجیب قرار گرفته بود، فی الفور واکنش نشان داد و در مقام دفاع برآمد اما استوری شب گذشته مرد ایتالیایی که به مثابه اعلام جنگ بود، سبب شد تا ماجرا به سخت ترین قسمت خود برسد و حالا کمتر کسی هست که به بازگشت این مربی امید داشته باشد. عصر امروز نیز باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای رسمی به ادعاهای استراماچونی پاسخ داد اما در پی آن خاطرنشان کرد که منتظر ادامه یافتن مذاکرات است.

نوع مواجهه باشگاه با خواسته های این مربی و متعاقب آن واکنش طرف مقابل، از دو بعد قابل آنالیز است؛ اول اینکه هیچکدام از طرفین نمی خواهند مستقیما به انصراف از ادامه مذاکرات اشاره نمایند. دوم آنکه آنها با در نظر دریافت بندهای قراردادی که چند ماه قبل بسته شده و تنها خودشان از جزئیات آن مطلع هستند، می خواهند هوشمندانه حرکت نمایند تا اگر کار به مجامع بین المللی کشیده شد دست پری داشته باشند. در همین زمینه یک مقام مطلع به خبرنگار ما گفت که باشگاه استقلال اقدامات لازم را ظرف ساعات آینده شروع خواهد نمود و اگر استراماچونی پاسخ روشنی به باشگاه ندهد این پرونده رسما به فیفا کشیده خواهد شد. باشگاه استقلال معتقد است که بندهای قرارداد استراماچونی لازم الاجرا است و این مربی با توجه به دریافت مطالبات خود باید به کارش ادامه دهد. با توجه به این موضوع، باید تا 24 ساعت آینده صبر کرد و دید سرمربی ایتالیایی چه تصمیمی را اتخاذ خواهد نمود و آیا این پرونده به فیفا کشیده می گردد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1068

به "کار استقلال و استراماچونی به فیفا کشیده می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار استقلال و استراماچونی به فیفا کشیده می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید