کارخانه فرجاد با تولید چند نوع سیمان در بخش خوشاب راه اندازی می شود

به گزارش سبزوار امروز، نخستین کارخانه تولید چند نوع سیمان کشور در سبزوار ساخته می شود.

کارخانه فرجاد با تولید چند نوع سیمان در بخش خوشاب راه اندازی می شود

نایب رئیس شرکت سیمان فرجاد سبزوار ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی این کارخانه گفت: کارخانه سیمان فرجاد سبزوار که در هشت فاز و با تولیدات متنوع سیمان در کشور در مدت بسیار کمتر از نرم سه ساله ساخت کارخانجات سیمان، هشت ماهه ساخته می شود.

علی قاسمی با بیان اینکه در مرحله نخست ساخت کارخانه، 240 تن در روز سیمان خاکستری تیپ 2 به بازار عرضه خواهد شد، افزود: این کارخانه در هشت فاز که هر فاز بدون ایجاد خلل در روند تولید ساخته می شود که در مرحله اول 150 میلیارد ریال اعتبار از محل بخش خصوصی ساخته خواهد شد و در پایان تکمیل شدن کارخانه هم برآورد ساخت حداقل نصف اعتبار کارخانه های سیمان با هزار و 500 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه تاکنون فناوری این نوع کارخانه برای نخستین بار است که استفاده می شود، تصریح کرد: در مراحل مختلف ساخت این کارخانه امکان تولید انواع سیمان و همچنین سیمان رنگی و سفید وجود دارد.

نایب رئیس کارخانه سیمان فرجاد سبزوار به میزان اشتغالزایی کارخانه سیمان فرجاد اشاره کرد و اظهار داشت: در مرحله نخست برای 40 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می شود که تا پایان بهره برداری کارخانه از 400 تا 4 هزار نفر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی گفت: میزان ذخایر معدن این کارخانه را با تولید نهایی 3هزار و 400 تن در روز و یک میلیون تن در سال بیش از صد سال عنوان کرد.

به گفته قاسمی، کارخانه سیمان فرجاد دومین کارخانه تولید سیمان در شهرستان سبزوار است که در 25 کیلومتری شرق شهر سبزوار و در بخش خوشاب این شهرستان ساخته می شود.

انتشار: 27 اسفند 1391 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 266

به "کارخانه فرجاد با تولید چند نوع سیمان در بخش خوشاب راه اندازی می شود" امتیاز دهید

2 کاربر به "کارخانه فرجاد با تولید چند نوع سیمان در بخش خوشاب راه اندازی می شود" امتیاز داده اند | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارخانه فرجاد با تولید چند نوع سیمان در بخش خوشاب راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید