چشم امیدمان به وزارت ورزش است، کمیته ملی المپیک کمکی نکرد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری پس از بازدید از اردوی تیم ملی استقامت کشورمان در کمپ تیم های ملی سطح آمادگی ورزشکاران کشورمان را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا مطلوب اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد تا به رغم همه کمی و کاستی های موجود شاهد موفقیت نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات خواهیم بود.

چشم امیدمان به وزارت ورزش است، کمیته ملی المپیک کمکی نکرد

قمری گفت: مرحله آخر اردوی تیم ملی استقامت را بالاجبار در تهران برگزار کرده ایم و همانطور که پیش تر عنوان کردم مسائل آب و هوایی و طولانی شدن تعطیلات و ترافیک های جاده ای امکان این را بوجود نیاورد تا در شرایطی مساعد بتوانیم اردویی قابل قبول را برگزار نمائیم. البته کادر فنی در این مدت تلاش کرده تا ملی پوشان را به فرم ایده آل برساند. امیدوارم این تیم با همه مسائل و دغدغه ها بتواند نتیجه مطلوب را بگیرد که البته شخصاً به این مساله اعتقاد زیادی دارم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به جلسه اش با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک اشاره داشت و اضافه نمود: هفته گذشته طی جلسه ای با رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت مالی تیم های ملی دوچرخه سواری نشستی داشتم و از ایشان درخواست کمک مالی کردم که متأسفانه به درخواست ما پاسخ منفی داده شد و اعلام کردند که نمی توانند برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا و تأمین هزینه های تیم به ما کمک کنند!

متأسفانه نمی دانم کمیته المپیک در چه شرایطی باید به ما کمک مالی کند؟!ما امروز برای تأمین پول بلیت پرواز ورزشکاران مان مسائل زیادی داریم. مسابقات قهرمانی آسیای امسال برای کسب سهمیه المپیک خیلی حیاتی است و در تلاش هستیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. ما امروز به کمک مالی کمیته ملی المپیک احتیاج داریم.

خود آقایان می دانند که گرانی بلیت و هزینه های اسکان تا چه اندازه به ما فشار آورده و انتظار داشتیم کمیته ملی المپیک در این مقطع کنار فدراسیون باشد که آقای صالحی امیری اعلام کردند نمی توانند کمکی به فدراسیون دوچرخه سواری در این مقطع داشته باشند.

اردوی تیم ملی را با هزار بدبختی و مسائل مالی در کمپ آزادی برگزار کردیم که لااقل پول اسکان و هزینه های تیم را کاهش دهیم. باور کنید بچه های دوچرخه سواری غیرت به خرج داده اند و با همه مسائل مالی ما پای کار ایستاده اند.

قمری در سرانجام گفت: در این چند هفته یک شب راحت نخوابیده ام و مدام فکر رفع مسائل مالی مان هستیم. قبول دارم که در همه جا همین وضعیت وجود دارد اما انتظار دارم در این شرایط سخت کنار ما باشند. البته جلساتی با آقای داورزنی و خانم فرامرزیان داشته ایم و قول هایی داده شده. امیدواریم بلکه تا دو روز آینده به فدراسیون کمک مالی شود وگرنه متأسفانه نمی توانیم تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم. چشم امیدمان به وزارت ورزش و جوانان هست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 508

به "چشم امیدمان به وزارت ورزش است، کمیته ملی المپیک کمکی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم امیدمان به وزارت ورزش است، کمیته ملی المپیک کمکی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید