پیروزی یک نیمه ای کره جنوبی مقابل ایران، تنش بین بازیکنان دو تیم

به گزارش سبزوار امروز، تقابل تیم های امید ایران و کره جنوبی در نیمه نخست با یک گل به سود کره جنوبی تمام شد.

پیروزی یک نیمه ای کره جنوبی مقابل ایران، تنش بین بازیکنان دو تیم

به گزارش خبرنگاران، تیم های ملی امید ایران و کره جنوبی از مرحله یک هشتم نهایی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به مصاف هم رفتند. این دیدار راس ساعت 17 در استادیوم ویباوا موکتی رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه نخست با برتری یک بر صفر چشم بادامی های کره تمام شد.

هر دو تیم با رویکرد هجومی این دیدار را آغاز کردند و سعی در بهره بردن از اشتباهات داشتند. بازیکنان ایران در دقایق ابتدایی توانستند چندین بار به دروازه کره نزدیک شوند اما در زدن ضربات آخر ناکام بودند. با گذشت 10 دقیقه از بازی، کره جنوبی جریان بازی را در اختیار گرفت و با پاسکاری های مکرر و انجام حرکات تیمی به دنبال یافتن راه نفوذی به دروازه ایران بود که مهدی امینی در یک صحنه به زحمت افتاد. در ادامه بازیکنان ایران در موقعیتی دیرک دروازه کره را به لرزه درآوردند.

جواب این حرکت بازیکنان ایران را کره ای ها سه دقیقه بعد دادند و دیرک دروازه امینی به لرزه درآمد. این خاتمه کار نبود و مهدی خانی از گوشه محوطه شش قدم کره جنوبی توپ را به تور کنار دروازه زد تا فرصت خوبی برای ایران از دست برود.

در دقیقه 30 شیطنت بازیکن کره موجب درگیری شدیدی بین بازیکنان هر دو تیم شد که داور با مماشات زیاد، هیچ کدام از بازیکنان را جریمه نکرد.

با آرام شدن بازی، مجددا شاگردان کرانچار سوار بر بازی شدند که در دقیقه 35 شوت بازیکن ایران را جو هیون وو در اختیار گرفت. در اواخر نیمه نخست، حرکت بازیکنان کاره از سمت راست زمین ایران و پاس به مقابل محوطه شش قدم، منجر به باز شدن دروازه امینی توسط وانگ یو جو شد.

ترکیب ایران: مهدی امینی (کاپیتان)، محمد آقاجانپور، محمد مسلمی پور، علیرضا آرتا، یونس دلفی، محمد مهدی مهدیخانی، محمدرضا آزادی (کارت زرد)، ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، محمد خدابنده لو و عارف آغاسی.

ترکیب کره جنوبی: جو هیون وو، وانگ هی سو، کیم جینا، کیم مون وان، سون هیونگ مین (کاپیتان)، وانگ اینبوم، چیو مین، جانگ یون هو، لی سونگ مو، وانگ یو جو (گل 40)، لی سونگ وو.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 130

به "پیروزی یک نیمه ای کره جنوبی مقابل ایران، تنش بین بازیکنان دو تیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک نیمه ای کره جنوبی مقابل ایران، تنش بین بازیکنان دو تیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید