پیروزی یاران حدادی در لیگ چین

به گزارش سبزوار امروز، حامد حدادی و یارانش در ادامه لیگ بسکتبال چین به دومین برد پیاپی خودشان رسیدند.

پیروزی یاران حدادی در لیگ چین

پیروزی یاران حدادی در لیگ چین

تیم بسکتبال شینجیانگ که حامد حدادی را در اختیار دارد برابر کینگ دائو به برتری رسید. در ادامه رقابت های لیگ بسکتبال چین، تیم شینجیانگ به مصاف کینگ دائو رفت و با نتیجه 132 بر 106 به برتری رسید. شینجیانگ که حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران را در اختیار دارد در این مسابقه 23 دقیقه و 24 ثانیه این بازیکن را در زمین داشت.

حدادی در این مسابقه با کسب 12 امتیاز، 9 ریباند، 3 پاس منجربه گل و 3 بلاک شات به کار خود سرانجام داد.

حامد حدادی که به تازگی وارد ترکیب این تیم گردیده بازی به بازی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته و به نظر می رسد که در حال هماهنگ شدن با تیم جدیدش است.

او در این دیدار بیشترین ریباند را برای تیمش داشت. داریوس آدامز با 40 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه معرفی گردید.

شینجیانگ در بازی قبلی اش برابر تیانجین به میدان رفت و 154 بر 100 به برتری رسید. حدادی در آن مسابقه نیز 16 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

بیشتر شدن زمان بازی حدادی نشان می دهد که او رفته رفته آمادگی بیشتری پیدا می نماید و طی هفته های قطعا مانند فصل های گذشته زمان بازی اش بیش از سی و حتی به چهل خواهد رسید.

حامد حدادی با پیراهن سیچوان سابقه قهرمانی در این CBA چین را هم دارد و حالا پس از سه فصل حضور در سیچوان، پوشیدن پیراهن تیم جدیدی را در لیگ این کشور تجربه می نماید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 160

به "پیروزی یاران حدادی در لیگ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یاران حدادی در لیگ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید