وظیفه امروز ما معرفی الگوی صحیح عزاداری اسلامی در جامعه است

به گزارش سبزوار امروز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی در گفتگو با خبرنگار پانا بر ضرورت برگزاری مراسمات مذهبی در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی غرب که علیه کشور ما آغاز شده قوت بخشیدن به مراسمات مذهبی بسیار حائز اهمیت است.

وظیفه امروز ما معرفی الگوی صحیح عزاداری اسلامی در جامعه است

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی در گفتگو با خبرنگار پانا بر ضرورت برگزاری مراسمات مذهبی در جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به تهاجمات فرهنگی غرب که علیه کشور ما آغاز شده قوت بخشیدن به مراسمات مذهبی بسیار حائز اهمیت است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در باب اهمیت بقاء متبرکه اشاره کرد وافزود: باید بقاءمتبرکه به یک قطب فرهنگی تبدیل شود.

این مسئول ضمن گرامیداشت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به تشریح شخصیت این بزرگوار پرداخت و اظهار داشت: برادران می توانند عبادت و اخلاص حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خود قرار داده و خواهران هم حجاب و عصمت، شوهر داری و خانه داری این بزرگوار را الگویی مناسب برای خود قرار دهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سبزوار به برنامه های ایام فاطمیه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: طی برنامه ریزی که صورت گرفته بنا داریم حدود پنجاه مجلس تعزیه داری و سوگواری حضرت زهرا (س) و در کنار آن سخنرانی اساتید برجسته کشوری، مسابقه حضوری، مداحی وسینه زنی، قرائت شعر توسط شاعران برجسته شهرستان در محل بیش از 10 بقاع متبرکه امامزاده شعیب (ع)، امام زاده یحیی(ع) و... به مدت 4 شب برگزار کنیم.

این مسئول به اهداف برگزاری این مراسم ها اشاره و تصریح کرد: الگو سازی در جامعه و معرفی آنها به نسل های آتی از جمله مهمترین اهداف این مراسم ها می باشد.

انتشار: 9 اسفند 1391 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 239

به "وظیفه امروز ما معرفی الگوی صحیح عزاداری اسلامی در جامعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وظیفه امروز ما معرفی الگوی صحیح عزاداری اسلامی در جامعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید