هشدار نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام ، در خانه بمانید

به گزارش سبزوار امروز، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روز به روز آمار مبتلایان به بیماری کرونا در حال گسترش است و در آینده نزدیک شاهد جولان این ویروس در سطح استان خواهیم بود.

هشدار نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام ، در خانه بمانید

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت ارزان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان در پیامی به مردم استان اظهار کرد: در خانه بمانید و سلامت خود و عزیزانتان را در معرض خطر قرار ندهید.

وی اضافه کرد: بیماری کرونا هم اکنون به یک مشکل جهانی تبدیل شده است. کشورهای زیادی از جمله ایران در حال تجربه این بیماری هستند و استان ایلام نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمیان ادامه داد: با این شرایط، بروز بحران دور از انتظار نیست و در صورت بی تفاوتی بعضی از افراد جامعه نسبت به سلامت خود و دیگران شاهد وقوع اتفاقات تلخ و جبران ناپذیری خواهیم بود.

وی از مردم استان خواست: برای حفظ جان خود، عزیزان، اطرافیان و سایر مردم جامعه و جلوگیری از مرگ آنان در خانه بمانند و با هیچ فردی از بیرون ارتباط نداشته باشند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام تا 3 فروردین با افزایش 17 مورد جدید 183 نفر بوده است. 70 نفر از بیماران بهبود یافته و 10 نفر نیز فوت شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1174

به "هشدار نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام ، در خانه بمانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نسبت به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام ، در خانه بمانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید