نکته مثبت استقلال چیست؟

به گزارش سبزوار امروز، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: باید همه تمرکزمان را روی بازی فجر بگذاریم تا بتوانیم با 12 امتیاز برای وقفه در لیگ آماده شویم.

نکته مثبت استقلال چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی مهدی پور بعد از ملاقات تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور گفت: بازی خوبی بود، موقعیت های خوبی داشتیم و به حریف هم موقعیتی ندادیم. خداراشکر در روزی که می توانستیم از موقعیت های مان بهتر استفاده کنیم، پیروز شدیم.

وی درباره سه پیروزی متوالی استقلال گفت: 3 بازی و 9 امتیاز یعنی یک آغاز خوب. این 9 امتیاز را پشت سر گذاشتیم و حالا باید همه تمرکزمان را روی بازی فجر بگذاریم تا بتوانیم با 12 امتیاز برای وقفه در لیگ آماده شویم.

هافبک استقلال درباره از دست رفتن پنالتی به وسیله وریا غفوری مطرح کرد: پنالتی زدن کلا سخت است. وریا چند سالی است که برای استقلال خوب پنالتی زده ولی در این یکی دو بازی مشکل جزیی به وجود آمده که به نظرم چیز خاصی نیست.

مهدی پور درباره اینکه نکته مثبت بازی های استقلال چیست، اعلام نمود: نکته مثبت تیم همدلی بچه ها و کادر فنی است. ما هم خوب بازی و هم خوب دفاع می کنیم. سه بازی است که گل نخورده ایم و این برترین نکته مثبت تیم ما در لیگ به شمار میرود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2247

به "نکته مثبت استقلال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکته مثبت استقلال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید