میزان مشارکت و یاری های مردم به کمیته امداد 58 درصد افزایش یافت

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، احمد لطفی صبح شنبه در نشست با امام جمعه شهرستان دیلم در شهر دیلم گفت: کمیته امداد، نهاد امام جمعه و دیگر نهادهای انقلابی از یک پیکره بوده که با یک هم گرایی به دنبال برطرف محرومیت در جامعه گام بر می دارند که البته یاری های دولت در این زمینه نیز قابل تقدیر است.

میزان مشارکت و یاری های مردم به کمیته امداد 58 درصد افزایش یافت

وی اضافه نمود: شرایط موجود اقتصادی سبب شده که سن فقر از 60 سال به کمتر از این میزان برسد که هشداردهنده است و احتیاج به ارائه خدمات بیشتر به طبقات مختلف جامعه را ضروری به نظر می رساند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر توضیح داد: اگر در گذشته صرفا تامین معیشت خانواده ها مد نظر بوده اما شرایط به سمتی پیش رفته که احتیاجهای این خانواده های چندخدمتی باشد.

وی ادامه داد: تامین مسکن، ایجاد شرایط برای اشتغال، برطرف احتیاجهای دانش آموزان و دانشجویان و پرداختن به مسائل درمانی بخشی از احتیاجهای خانواده هایی است که برای استفاده از حمایت های کمیته امداد به این نهاد مراجعه می نمایند.

لطفی یادآور شد: ائمه جمعه با پرداختن به موضوع فقر و ریشه های آن، اقدامات اساسی در راستای بیدارکردن اذهان عمومی برای یک همبستگی اجتماعی برای برطرف فقر می نمایند که جای سپاس و قدردانی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اعلام کرد: هر چقدر مشارکت اجتماعی در این بخش فعال گردد، به همان میزان شاهد ارتقاء سطح مسئولیت های اجتماعی برای فقرزدایی هستیم.

وی یادآور شد: شرایط کنونی احتیاجمند توجه بازتعریفی جدید از نظام احسان است که فقر توسط مردم برطرف گردد که البته افزایش 58 درصد میزان مشارکت و یاری های مردم در برنامه های کمیته امداد موید این نوع اعتماد و اطمینان مردم به این نهاد مردمی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 304

به "میزان مشارکت و یاری های مردم به کمیته امداد 58 درصد افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان مشارکت و یاری های مردم به کمیته امداد 58 درصد افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید