مصوبات شورای ترافیک ملایر موجب نارضایتی مردم نشود

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، حسین فارسی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ملایر گفت: مواردی که در شورای ترافیک مصوب می شوند به دلیل این که در کمیته های فنی تصمیم گیری اولیه برای آن انجام گردیده باید اجرایی شوند.

مصوبات شورای ترافیک ملایر موجب نارضایتی مردم نشود

وی ضمن تقدیر از دستگاه های متولی در امر ترافیک و حمل ونقل شهرستان ملایر تأکید کرد: باید کوشش کنیم تا نقاطی که باعث کندی ترافیک می گردد و یا رفت وآمد مردم را با مشکل روبرو نموده اصلاح و برطرف نقص گردد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: مصوبات شورای ترافیک باید به گونه ای باشد که درنهایت منجر به رضایت شهروندان از اجرای آن گردد و نباید طوری عمل نماییم که نارضایتی را در پی داشته باشد.

فارسی به ثبت ملی منبت ملایر اشاره و اضافه کرد: در ایام مختلف سال و به ویژه در زمان برگزاری جشنواره مبل و منبت مسافران زیادی به ملایر آمدند و این می طلبد که ضمن فضاسازی مناسب شهری، خیابان هایی که احتیاج به اصلاح دارند هر چه سریعتر اجرایی گردد.

وی ادامه داد: بلوار 32 متری شهید مطهری به دلیل این که بازار مبل و منبت نیز در آن واقع گردیده یکی از مراکزی است که احتیاج به اصلاح دارد و طرح مطالعاتی آن نیز در شهرداری در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 162

به "مصوبات شورای ترافیک ملایر موجب نارضایتی مردم نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات شورای ترافیک ملایر موجب نارضایتی مردم نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید