مسائل پرسپولیس اساسی است، باید تصمیمی بگیرند که کسی ضرر نکند

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی درباره جلسه امروز خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نشست خوبی داشتیم. درباره مسائل مالی صحبت زیادی کردیم. درباره تلاش هایی که هیأت مدیره انجام می دهد گزارشی گرفتیم و سپس درباره ادامه لیگ برتر حرف زدیم.

مسائل پرسپولیس اساسی است، باید تصمیمی بگیرند که کسی ضرر نکند

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت بازیکنان از هیأت مدیره در فضای مجازی افزود: اکنون بحث مصلحت تیم است تا بهترین تصمیم گرفته شود. هر کاری می کنند باید برای حل مسائل باشد. با رفتن آقای انصاریفرد که زحمات زیادی کشیدند نمی شد تیم را رها کرد. من هم دوست داشتم او بود و کار را با انصاریفرد تمام می کردم اما نشد.

وی راجع به بدهی های پرسپولیس شرح داد: پرسپولیس مسائل اساسی و بنیادی در بحث های مالی دارد. برای اینکه مسائل را برطرف کنیم نیاز به زمان بیشتر داریم. تمام فکر و ذکر اعضای تیم این است که هرچه زودتر مسائل برطرف شود و بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان پرسپولیس همچون خارجی ها حاضر به تخفیف در قراردادهایشان در شرایط فعلی تعطیلی لیگ برتر هستند تاکید کرد: بستگی به ادامه شرایط دارد. امیدواریم تصمیم خوبی گرفته شود تا به نفع مردم باشد و فوتبال هم ضرر نکند.

سرمربی سرخپوشان درباره برنامه تمرینی بازیکنان در قرنطینه خانگی گفت: تمرین کردن در چنین شرایطی که خوب نیست. تمرینات را بصورت خانگی انجام می دهند. آنها بدن هایشان را نگه می دارند. کار سختی است که آنها را بتوانیم برطرف کنیم. باید با این شرایط کنار بیاییم. مربی بدنساز تیم در گروه مجازی برای بازیکنان، تمرین داده است تا نسبتاً ایده آل بمانند.

گل محمدی در خصوص اینکه آیا از تصمیم مسئولان سازمان لیگ برای ادامه بازی ها یا نیمه کاره ماندن لیگ برتر فصل جاری اطلاع دارد گفت: به نظرم اولویت در هر صورتی سلامت مردم است. دوست نداریم چنین مساله مهمی به خطر بیفتد. امیدوارم ابتدا ویروس کرونا هرچه زودتر برچیده شود تا سلامت مردم تضمین شود. بحث من ادامه لیگ نیست. باید تصمیماتی گرفته شود که کسی ضرر نکند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1284

به "مسائل پرسپولیس اساسی است، باید تصمیمی بگیرند که کسی ضرر نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل پرسپولیس اساسی است، باید تصمیمی بگیرند که کسی ضرر نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید