مشارکت طراحان بین المللی در طراحی شهرسلامت شیراز

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران/فارس معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: با پیگیری های مجری پروژه شهر سلامت، طراحان طراز اول جهان در طراحی این شهر مشارکت خواهند کرد.

مشارکت طراحان بین المللی در طراحی شهرسلامت شیراز

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ دیجیتال کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، یدالله رحمانی در جلسه کارگروه شهر گردشگری سلامت شیراز، گفت: استفاده از طراحان طراز اول بین المللی با هدف استفاده حداکثری از فضای موجود و بهره گیری از تکنولوژی های جدید جهان و آماده سازی شهر سلامت برای پذیرش و اقامت گردشگران سلامت انجام می گردد.

او گفت: شهر سلامت فارس، بزرگترین پروژه سرمایه گذاری بخش خصوصی استان است که باید برای ایجاد و فعال سازی آن حداکثر استفاده از توانمندی های طراحان داخلی و خارجی انجام گردد.

رحمانی با بیان اینکه برآورد حداقلی برای تامین زیرساخت ها و تسریع در شروع فعالیت های اجرایی شهر سلامت حدود 10 میلیارد تومان است، گفت: برگزاری جلسات مستمر برای این پروژه با هدف همکاری تمام اداره ها و نهادها و سازمان ها در فراهم شدن بسترهای لازم و شروع کار با پشتوانه مناسب توسط مجری است.

معاون استانداری فارس با اشاره به تداوم پیگیری ها برای حل و فصل مسائل مرتبط با معارضین این پروژه، اضافه نمود: شرایط بهتری برای مجری این طرح فراهم شده است و این فرایند باید ادامه پیدا کند تا سریع تر شاهد اجرا و بهره برداری از آن باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1197

به "مشارکت طراحان بین المللی در طراحی شهرسلامت شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت طراحان بین المللی در طراحی شهرسلامت شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید