مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت, 98 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: رئیس اداره راه و شهرسازی پاکدشت گفت: عملیات آماده سازی زمین مسکن مهر امام رضا (ع) در اواخر سال 88 و عملیات احداث ساختمان های مسکونی در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی 98 و نیم درصد رسیده است.

مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت, 98 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از تهران، ایوب اسدالهی درجلسه شورای اداری شهرستان پاکدشت که درمحل فرمانداری برگزارشد ضمن اشاره به احداث کمربندی پاکدشت گفت: این پروژه ازسال 86 شروعشد و با عنایت به دستور مقام عالی وزارت و بازدید پروژه مذکور مقرر شد این بزرگراه به آزاد راه تبدیل شودکه اقدامات لازم به وسیله وزارت مطبوع درحال پیگیری است.

وی توضیح داد: عملیات آماده سازی زمین مسکن مهر امام رضا (ع) در اواخر سال 88 و عملیات احداث ساختمان های مسکونی از ابتدای سال 89 در زمینی به مساحت 150 هکتار شروع شد که این پروژه در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی 98 و نیم درصد رسیده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی پاکدشت به مدارس احداث شده توسط اداره کل مسکن و شهرسازی اشاره نمود و گفت: تا به امروز 2 باب مدرسه 20کلاسه، 2 باب مدرسه 15 کلاسه و 1 مدرسه 10 کلاسه به بهره برداری رسیده است.

وی اعلام کرد: 2 مسجد محلی با زیربنای 300متر و 1 مسجد جامع با زیربنای 1500متر توسط این اداره احداث و به بهره برداری رسیده است.

اسدالهی عنوان نمود: زمینی به مساحت 621 مترمربع در اسفندماه 1390 تحویل شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت به منظور احداث درمانگاه و احداث پایگاه اورژانس شده است.

وی به اجرای ماده 35 قانون نظام مهندسی اشاره نمود و گفت: با اعمال این قانون این اداره بیش از 15 مورد بازدید میدانی از سطح شهر و ساختمان های در حال احداث انجام داده و پیرو آن مدارک و مستندات بیش از 85 پلاک ثبتی از شهرداری های حوزه عمل درخواست شده که تا به امروز صرفا 3 مورد از نامه های ارسالی این اداره پاسخ داده نشده است و ضمناً راسا 2 مورد دستور توقف اجرای عملیات ساختمانی صادر نموده است.

همچنین علی ولی بغدادی رئیس آبفای شهری شهرستان پاکدشت ضمن اشاره به عملکرد اداره آبفای شهرستان اظهارکرد: مقدارمصرف آب این شهرستان نزدیک به 691 لیتر در ثانیه است که قبلا حدود 841 لیتر در ثانیه بود.

وی اضافه کرد: با توجه به کمبودهای موجود در اوایل سال با مسائل جدی در امر آب رسانی روبرو شدیم که با تدبیر فرماندار و مدیریت ایشان و دستگاه های زیرمجموعه توانستیم تابستان سال جاری را بدون مشکل سپری کنیم.

رئیس آبفای شهری شهرستان پاکدشت توضیح داد: این کمبود آب را با استفاده از آب سد ماملو رفع می کنیم چرا که همه کوشش ما بر تکمیل پروژه سد ماملو بود، لوله کشی از حدود 8 هزار مترمکعب که 4800 مترمکعب آن اجرا شده است و برآورد ریالی 103 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است چون قیمت هر یک متر مربع ازاین لوله کشی نزدیک به 21 میلیون ریال هزینه دربردارد.

وی اضافه کرد: از سد ماملو به خاتون آباد نزدیک به 3 هزار متر لوله کشی شد که این مهم با مبلغ ریالی 37 میلیارد و200 میلیون تومان صورت پذیرفت.

بغدادی گفت: درباره پروژه سد ماملو چند طرح جانبی نیز به بهره برداری رسید، از جمله اتصالات، شیرآلات، نصب شیرهای فشار شکن که بالغ بر 9 میلیارد و 700میلیون تومان هزینه صرف شده که هزینه های صرف شده توسط شرکت آب و فاضلاب تامین شده است.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1249

به "مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت, 98 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکن مهر امام رضا (ع) پاکدشت, 98 و نیم درصد پیشرفت فیزیکی داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید