مرگ 195 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

به گزارش سبزوار امروز، دولت ایتالیا برای دومین روز متوالی تعداد موارد روزانه مرگ ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور را کمتر از 200 مورد اظهار داشت.

مرگ 195 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه گفت که طی 24 ساعت گذشته 195 بیمار مبتلا به کووید-19 در این کشور جان باخته و شمار کلی قربانیان این بیماری در ایتالیا به بیش از 29 هزار نفر رسیده است.

روز گذشته منابع دولتی در ایتالیا گفتند که برای اولین بار از روز 15 مارس (25 اسفند) تعداد موارد مرگ ومیر بر اثر کرونا در این کشور به کمتر از 200 مورد در یک شبانه روز رسیده است. اکنون برای دومین روز متوالی کمتر از 200 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا در ایتالیا به ثبت رسیده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این کشور طی 24 ساعت را نیز 1221 نفر گزارش نموده که این رقم نیز کمترین میزان ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا از روز 10 مارس (20 اسفند) تا به امروز به شمار می رود.

ایتالیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا پس از آمریکا در رتبه دوم دنیا و از لحاظ آمار قربانیان این ویروس نیز پس از آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم دنیا قرار گرفته است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1347

به "مرگ 195 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ 195 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید