مرگ یک گردشگر در آبشار راین کرمان

به گزارش سبزوار امروز، یک گردشگر که در منطقه آبشار راین درحال صعود بود، به طور غیرعمد سبب مرگ گردشگر دیگری شد.

مرگ یک گردشگر در آبشار راین کرمان

از سفر با تور کانادا عید لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

به گزارش خبرنگاران، این گردشگر، خانمی 57 ساله از استان اصفهان بود که بر اثر برخورد یک قطعه سنگ با سرش که از زیر پای یکی از همنوردانش لغزیده بود، جان خود را از دست داده است.

این سانحه پس از ساعت 9:40 دقیقه صبح روز پنجشنبه (نهم دی ماه) برای گروهی از گردشگران اصفهانی که پس از صرف صبحانه، درحال گشت و صعود در منطقه آبشار راین واقع در دامنه کوه هزار استان کرمان بودند، رخ داد. این تور توسط یکی از آژانس های شهرستان نجف آباد اصفهان اجرا شده بود.

مرگ این گردشگر آنی رخ داد و فرد خاطی با وجود غیرعمدی بودن حادثه، به علت شکایت همسر متوفی هم اکنون در بازداشت به سر می برد.

مقامات میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با تایید این خبر، به خبرنگاران اعلام کردند: نیروی انتظامی درحال پیگیری این پرونده به وسیله مراجع قضائی است.

آبشار راین یکی از جاذبه های گردشگری کرمان به شمار می آید که در جهت صعود به قله هزار، مرتفع ترین کوه این استان قرار گرفته است و علاوه بر کوهنوردان، محل گشت گردشگران بسیاری است که با وجود صعب العبور بودن جهت آبشار و قله، معمولا تجهیزات ایمن و کافی همراه ندارند.

منطقه آبشار راین با وجود آنکه محل آمد و شد گردشگران بسیاری است، اما فاقد نگهبان، حفاظ و تابلوهای ایمنی و همچنین تجهیزات اورژانس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1114

به "مرگ یک گردشگر در آبشار راین کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ یک گردشگر در آبشار راین کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید