محبی: امیدوارم فرایند بردهایمان ادامه دار باشد، به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم

به گزارش سبزوار امروز، گروه استان ها- مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: از این که در ملاقات با ذوب آهن با نتیجه 3 بر یک پیروز شدیم بسیار خوشحالیم و امیدواریم همین فرایند را در ملاقات آینده نیز ادامه دهیم.

محبی: امیدوارم فرایند بردهایمان ادامه دار باشد، به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد محبی پس از پیروزی 3 بر یک سپاهان مقابل ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران گفت: از اینکه در این ملاقات با نتیجه 3 بر یک پیروز شدیم بسیار خوشحالیم و امیدواریم همین فرایند را در ملاقات آینده خود نیز ادامه دهیم.

وی درباره گلزنی برابر ذوب آهن توضیح داد: در هفته های گذشته فرصت های زیاد گلزنی را از دست دادم اما در این بازی پیروز به گلزنی شدم و از این بابت خدا را شکر می کنم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره فرایند رو به شدی که از فصل گذشته در سپاهان شروع نموده و درباره اهدافی که در آینده دارد، گفت: به دنبال این هستم که فرایند پیروزیت خود را بازی به بازی پیش ببرم. در سال گذشته به اهدافم دست یافتم اما در این فصل پس از عمل جراحی در ابتدای فصل اکنون به شرایط خوبی رسیده ام.

محبی اعلام کرد: امیدوارم فرایند گلزنی من و بردهای سپاهان ادامه دار باشد و در ملاقات مقابل استقلال نیز پیروز میدان باشیم.

172، ی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1875

به "محبی: امیدوارم فرایند بردهایمان ادامه دار باشد، به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: امیدوارم فرایند بردهایمان ادامه دار باشد، به دنبال پیروزی برابر استقلال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید