مانور زلزله در خوابگاه های دانشجویی همدان برگزار خواهد شد

به گزارش سبزوار امروز، مریم پاک بین در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه به همت معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان مانور زلزله درخوابگاه های تحت پوشش هلال احمر برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مانور آمادگی در برابر زلزله در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید مقصودی و بوعلی شهرستان همدان برگزار می گردد.

مانور زلزله در خوابگاه های دانشجویی همدان برگزار خواهد شد

وی گفت: با توجه به اینکه ایران یکی از حادثه خیزترین کشورهای دنیا است و هر ساله شاهد حوادث و سوانح در مناطق مختلف کشور هستیم این امر موجب ایجاد نگرانی و تشویش در سطح جامعه شده و امنیت روانی افراد را دچار تزلزل می نماید لذا برای پیشگیری از وقوع خسارات جانی، روانی و مالی این حوادث؛ مانور آمادگی در برابر زلزله در خوابگاه های دانشجویی که دارای کانون هلال احمر هستند برگزار می شود تا سهمی در جهت آماده سازی و پیشگیری از خسارات مختلف حادثه زلزله داشته باشیم.

پاک بین هدف از اجرای این مانور را افزایش تاب آوری و ارتقای دانش و مهارت دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشجویی بیان کرد.

وی در ادامه اضافه نمود: پناهگیری دانشجویان در داخل و محوطه بیرونی ساختمان خوابگاه، خروج ایمن دانشجویان، امداد رسانی به حادثه دیدگان احتمالی و انجام عملیات نجات از آیتم های این مانور است.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان دارای 45 کانون دانشجویی هلال احمر است که در 2 خوابگاه دانشجویی این مانور برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 280

به "مانور زلزله در خوابگاه های دانشجویی همدان برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور زلزله در خوابگاه های دانشجویی همدان برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید