لیگ برتر انگلیس، لیورپول با گلزنی دوباره بازیکن جدیدش به صدر جدول رسید

به گزارش سبزوار امروز، دیدارهای شب دوم از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با پیروزی خانگی مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها مقابل تیم فوتبال وستهام به پایان رسید.

لیگ برتر انگلیس، لیورپول با گلزنی دوباره بازیکن جدیدش به صدر جدول رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین جهت را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در آخرین بازی از دومین شب هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) تیم فوتبال لیورپول پیروز شد میهمان سرسخت خود تیم وستهام را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

لیورپول در این بازی خیلی زود گل خورد و دروازه اش در دقیقه 10 توسط پابلو فورنالز باز شد. محمد صلاح اما با پنالتی که خودش آن را گرفت، سه دقیقه قبل از سرانجام نیمه اول گل تساوی را برای لیورپول به ثمر رساند. تلاش لیورپول برای زدن گل برتری که یک بار هم توسط VAR نافرجام ماند، در نهایت در دقیقه 85 با درخشش و گلزنی دوباره مهاجم جدید این تیم دیوگو ژوتا به ثمر نشست و این تیم به گل دوم رسید. این سومین بازی متوالی لیورپول بود که ژوتا در آن گلزنی کرد.

با کسب پنجمین پیروزی خود، لیورپول 16 امتیازی شد و بالاتر از رقیب همشهری اش اورتون که یک بازی کمتر دارد به صدر جدول صعود کرد. وستهام هم با 8 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1662

به "لیگ برتر انگلیس، لیورپول با گلزنی دوباره بازیکن جدیدش به صدر جدول رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، لیورپول با گلزنی دوباره بازیکن جدیدش به صدر جدول رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید