لیگ برتر انگلیس، برنلی پایین جدولی ترمز چلسی را کشید، شکست برنتفورد با ثبت یک پاس گل برای قدوس

به گزارش سبزوار امروز، دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس با توقف صدرنشین جدول رده بندی رقابت ها مقابل یکی از تیم های پایین جدولی و شکست یاران قدوس با حضور تأثیرگذار این بازیکن ایرانی پیگیری شد.

لیگ برتر انگلیس، برنلی پایین جدولی ترمز چلسی را کشید، شکست برنتفورد با ثبت یک پاس گل برای قدوس

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های دوازدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) سه بازی برگزار گردید که در مهمترین بازی تیم صدر جدولی چلسی در استادیوم استمفوردبریج مقابل برنلی رده هجدهمی به تساوی یک - یک بسنده کرد. چلسی با گلزنی کای هاورتس در دقیقه 33 از میهمان خود پیش افتاد، اما برنلی با گلی که ماتی ویدرا در دقیقه 79 زد کار را به تساوی کشاند.

این نتیجه به بردهای متوالی چلسی در تمامی رقابت ها که تعدادش به هفت مورد رسیده بود، خاتمه داد. چلسی از روز سوم مهر در لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست نداده بود. با این وجود شاگردان توماس توخل با 26 امتیاز (سه امتیاز بیشتر از منچسترسیتی رده دومی) صدرنشین جدول رده بندی هستند.

در دیگر بازی مهم، امشب تیم فوتبال برنتفورد با نتیجه 2 بر یک مقابل میهمانش تیم نوریچ سیتی تن به شکست داد. ماتیاس نورمن در دقیقه 6 و تیمو پوکی در دقیقه 29 از روی نقطه پنالتی گل های نوریچ را به ثمر رساندند و تنها گل برنتفورد را هم ریکو آنری در دقیقه 60 زد. در این بازی سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم برنتفورد از ابتدای نیمه دوم در میدان حضور داشت و پاس تنها گل تیمش را داد. تیم برنتفورد با قبول این شکست اکنون با 12 امتیاز در رده چهاردهم جدول است.

در سومین بازی هم که میان کریستال پالاس و ولورهمپتون برگزار گردید، این تیم کریستال پالاس بود که میهمانش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. ویلفرد زاها در دقیقه 61 و کانر گالاگر در دقیقه 78 گل های کریستال پالاس را به ثمر رساندند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر جزیره، از ساعت 21 برایتون میزبان نیوکاسل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2290

به "لیگ برتر انگلیس، برنلی پایین جدولی ترمز چلسی را کشید، شکست برنتفورد با ثبت یک پاس گل برای قدوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، برنلی پایین جدولی ترمز چلسی را کشید، شکست برنتفورد با ثبت یک پاس گل برای قدوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید