لوپتگی: بیل خوب بود مثل همه

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران ، رئال مادرید در نخستین بازی لالیگا با راهنمایی خولن لوپتگی با 2 گل دنی کارواخال و گرت بیل از سد ختافه گذشت و مربی سابق تیم ملی اسپانیا که جانشین زین الدین زیدان گردیده، به تمجید از بال ولزی پرداخت که بعد از رفتن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، نفر اول خط حمله رئال گردیده: بازی تیم به صورت کلی را دوست داشتم و بیل بازی خیلی خوبی داشت. او کارهای متفاوتی می نماید مثل بقیه بازیکنان. ما باید به کار ادامه دهیم، تیم همیشه بر استعدادهای فردی مقدم است و این در مورد بیل هم صدق می نماید.

لوپتگی: بیل خوب بود مثل همه

رئال در نخستین بازی رسمی با مربیگری لوپتگی 4 بر 2 مغلوب اتلتیکومادرید شد و سوپرجام اروپا را از دست داد در دیداری که با انتقادهای زیادی همراه بود.

لوپتگی ادامه داد: از این پیروزی خوشحالیم چون تیم بسیاری از کارها را درست انجام داد. ما هم مثل همه تیم ها در این مقطع از فصل جای زیادی برای پیشرفت داریم. ما مثل یک تیم بازی کردیم و دو گل زدیم به حریفی که سومین خط دفاعی برتر فصل قبل بود و اینجا در برنابئو برای ما مشکلات زیادی درست کرد. از این پیروزی واقعا خوشحالم، نخستین بازی لیگ است که به شما می گوید تیمتان در چه سطحی بازی می نماید.

باز هم فرصت نخستین بازی به تیبو کورتوآ، دروازه بان تیم ملی بلژیک نرسید و کیلور ناباس با وجود بازی نه چندان خوبش مقابل اتلتیکو در ترکیب اصلی نهاده شد. لوپتگی ادامه داد: ما سه دروازه بان در تیم مان داریم و خوشحالیم از اینکه برای پوشیدن پیراهن دروازه بانی رقابت وجود دارد. این فوق العاده است و من در آن مشکلی نمی بینم بلکه اینکه بتوانی بین چند نفر یکی را انتخاب کنی، نعمت بزرگی است. با جلورفتن فصل تصمیم می گیریم اما واقعا از عملکرد و سطح دروازه­بانی تیم رضایت داریم.

دنی سبایوس که از طرف زیدان بیشتر نادیده گرفته می شد در ترکیب اصلی خط میانی رئال نهاده شد که با تغییرات زیادی همراه بود. لوپتگی گفت: سبایوس بازی خوبی انجام داد، او شخصیت دارد و باید به کوشش ادامه دهد، قطعا می تواند به تیم کمک کند.

ختافه، حریف مورد علاقه بیل

گرت بیل در شش بازی با ختافه 5 گل زده و می توان این تیم حومه مادرید را حریف مورد علاقه او دانست. بیل نخستین بار در هفته 24 فصل 2014-2013 برابر این تیم به میدان رفت و اگرچه تیمش با سه گل به پیروزی رسید، او موفق به گلزنی نشد اما در پنج بازی بعدی که مقابل این تیم نهاده شده گل زده و هر بار که او موفق به گلزنی گردیده تیمش به پیروزی رسیده است.

سومین گلزنی متوالی در روز افتتاحیه

گرت بیل در بازی با ختافه گل زد تا برای سومین فصل متوالی در نخستین بازی لیگ موفق به بازکردن دروازه حریفان گردد. بازیکن سابق تاتنهام در بازی اول فصل 2017-2016 دو گل به رئال سوسیداد زد و فصل قبل هم دروازه دپورتیوولاکرونیا را باز کرد. او اگرچه فصل قبل بهترین فصل خود در رئال مادرید را نداشت اما دومین گلزن تیم بعد از کریستیانو رونالدو بود. او که 16 گل در لالیگا زد این فصل با انتظارات بیشتری روبرو است چون نفر اول تیم، رونالدو، به یوونتوس رفته و گلزنی در این بازی آغاز خوبی برای فصل جدید بود. بیل فصل قبل 26 بازی در لالیگا و فصل 2017-2016 تنها 19 بازی در این رقابت ها برای رئال انجام داد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 69

به "لوپتگی: بیل خوب بود مثل همه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوپتگی: بیل خوب بود مثل همه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید