لبنان، تماس حریری با جنبلاط، تحرکات مداخله جویانه آمریکا ادامه دارد

به گزارش سبزوار امروز، همزمان با تماس سعدالحریری و ولید جنبلاط، معاون وزیر خارجه آمریکا به تحرکات مداخله جویانه وفتنه افکنانه خود در لبنان ادامه می دهد.

لبنان، تماس حریری با جنبلاط، تحرکات مداخله جویانه آمریکا ادامه دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین راستا را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری جریان المرده، سعدالحریری نخست وزیر اسبق و نامزد احتمالی تصدی نخست وزیری جدید لبنان با ولید جنبلاط رئیس حزب سوسیالیست ترقیخواه تماس گرفت که طی آن مسئله تشکیل دولت بررسی شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

این رسانه از فضاهای مثبت در خصوص فرایند تشکیل دولت خبر داد.

از سوی دیگر معاون وزیر خارجه آمریکا که مشخصا با هدف کارشکنی و مانع تراشی در برابر بازگشت ثبات سیاسی به لبنان و شعله ور کردن آتش فتنه و اختلافات داخلی به لبنان رفته است، امروز با اسقف اعظم مسیحیان مارونی این کشور دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دیوید شنکر معاون امور خاورمیانه وزیر خارجه آمریکا پس از دیدار با اسقف اعظم مسیحیان لبنان از هرگونه اظهارنظر خودداری کرد.

از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی جریان ملی آزاد به رهبری جبران باسیل گفت رایزنی های الزام آور پارلمانی فردا در موعد مقرر در کاخ ریاست جمهوری در بعبدا انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1637

به "لبنان، تماس حریری با جنبلاط، تحرکات مداخله جویانه آمریکا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لبنان، تماس حریری با جنبلاط، تحرکات مداخله جویانه آمریکا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید