فضای مناسب برای حضور گردشگران در رودسر فراهم می گردد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، امیر جانبازی رودسری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری شهرستان رودسر اظهار کرد: توسعه شهرستان رودسر با حضور سرمایه گذاران امکان پذیر است و باید فضا را برای حضور سرمایه گذار در شهرستان فراهم کنیم.

فضای مناسب برای حضور گردشگران در رودسر فراهم می گردد

از سفر با قیمت تور ارزان کانادا لحظه آخری لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

وی تاکید نمود: با آماده سازی شرایط برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاران میل و رغبت خود را برای سرمایه گذاری در این شهرستان اعلام خواهند کرد.

جانبازی رودسری با بیان اینکه سیاست گذاری شهرستان برای رسیدن به توسعه در سه محور خلاصه می گردد، اضافه نمود: کشاورزی، گردشگری و مباحث آموزشی و فرهنگی سه محور توسعه شهرستان رودسر هستند.

فرماندار رودسر با اشاره به حضور پررنگ شهرستان رودسر در حوزه کشاورزی گفت: شهرستان رودسر به عنوان یک قطب کشاورزی در زمینه های فراوری گل گاوزبان، فندق،مرکبات و برنج در کشور مطرح است.

وی دومین محور توسعه این شهرستان را گردشگری گفت و اضافه نمود: ظرفیت استان و شهرستان در این زمینه با وجود داشتن دریا و جلگه که کریدور مخصوصی ایجاد نموده است، بسیار بالا است و تا کنون سعی شده که فعالیت های گردشگری در رودسر گسترش یابد.

جانبازی با اشاره به مباحث فرهنگی ادامه داد: تا کنون فعالیت های گسترده ای در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان اجرا شده است.

به گفته وی، در هفته دولت سال جاری، 136 پروژه در شهرستان توسط 15 دستگاه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1085

به "فضای مناسب برای حضور گردشگران در رودسر فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای مناسب برای حضور گردشگران در رودسر فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید